marketing

Marketing – handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać a nawet kreować, i zaspokajać je.


  • Prowadząc salonik prasowy, można zarobić około 4 tysięcy złotych miesięcznie

    Prowadząc salonik prasowy, można zarobić około 4 tysięcy złotych miesięcznie

    Kioski zastępują saloniki prasowe - większe, lepiej wyposażone, z bogatym asortymentem. Na zasadach franczyzy można współpracować z grupą Kolportera.

    czytaj więcej

  • Rewolucja w kasach fiskalnych 2017: Kto musi je mieć po zmianie przepisów

    Rewolucja w kasach fiskalnych 2017: Kto musi je mieć po zmianie przepisów

    Sprzedający towary i świadczący usługi muszą wydawać paragony potwierdzające sprzedaż. Jeśli jednak nie przekroczy ona 20 tys. zł w ciągu roku, nie muszą instalować urządzenia. Od tej zasady są i będą w przyszłym roku wyjątki.

    czytaj więcej

  • Koncerny farmaceutyczne zbombardowały nas reklamami

    Koncerny farmaceutyczne zbombardowały nas reklamami

    Szklany ekran jest wciąż medium nr 1 w budżetach największych graczy. Ale chrapkę, by przejąć ten kawał tortu, mają internetowi giganci z Doliny Krzemowej.

    czytaj więcej

  • Facebook dla e-emerytów? Młodzi wybierają Snapchat i Instagram

    Facebook dla e-emerytów? Młodzi wybierają Snapchat i Instagram

    "Wideo rządzi. Nie bez powodu w tę formułę idą wszyscy dostawcy treści. Na wideo oparty jest sukces Snapchata, gdzie zamiast pisać, pokazuje się wszystko na nagraniu, i do tego transmitowanym na żywo. I właśnie inspirując się tym rozwiązaniem, transmisje w czasie rzeczywistym zaczął oferować Facebook" Jednak Facebook kojarzy się z pisanym słowem. A kto ma dziś czas czytać? Dlatego młodzi wolą Snapchata i Instagram.

    czytaj więcej

  • Marketingowa inwigilacja: Wyśledzą, zbadają, zarobią, wykorzystają

    Marketingowa inwigilacja: Wyśledzą, zbadają, zarobią, wykorzystają

    Już przyzwyczailiśmy się do marketingowej inwigilacji. Jednak jej skala oraz nowe środki, jakimi jest prowadzona, budzą przerażenie.

    czytaj więcej

  • Dokąd za pracą? Już nie zagranica, to Wrocław i Trójmiasto dziś rządzą

    Dokąd za pracą? Już nie zagranica, to Wrocław i Trójmiasto dziś rządzą

    Specjaliści i menedżerowie są coraz bardziej otwarci na przeprowadzkę za pracą. Za najbardziej atrakcyjną destynację pracownicy uznali Wrocław. Relokacja zawodowa do stolicy Dolnego Śląska byłaby interesująca dla 39% z nich. 36% badanych przez firmę rekrutacyjną Antal chętnie przeprowadzi się zaś do Trójmiasta. Nadmorska aglomeracja wyprzedziła w tym roku Warszawę (31%). Rekordowo mało Polaków rozważa obecnie migrację za granicę, ale za to zyskuje na znaczeniu chęć zwiedzania świata poprzez pracę – dodają eksperci Work Service.

    czytaj więcej

  • Zakaz reklamowania usług medycznych: Placówki balansują na krawędzi prawa

    Zakaz reklamowania usług medycznych: Placówki balansują na krawędzi prawa

    Zakaz reklamowania usług medycznych w dobie internetu może okazać się problematyczny. Placówki balansują pomiędzy niedozwoloną a dopuszczalną prawem informacją.

    czytaj więcej

  • Koniec z wolna amerykanką. Prefiks zdradzi, że dzwoni pani z call center

    Koniec z wolna amerykanką. Prefiks zdradzi, że dzwoni pani z call center

    PROBLEM: Komisja Europejska opublikowała niedawno projekt rozporządzenia o e-prywatności (ang. e-privacy), które zastąpi mającą już 14 lat dyrektywę 2002/58/WE z 12 lipca 2002 r. o prywatności i łączności elektronicznej (Dz.Urz. WE z 2002 r. L 201, s. 37). Proponowane przepisy mają skuteczniej chronić prywatność w łączności elektronicznej. Dla przedsiębiorców oznacza to przede wszystkim nowe obowiązki i obostrzenia, przede wszystkim w zasadach wykorzystywania cookies. Jedną z nowości, która może uderzyć w branżę marketingu telefonicznego, będzie specjalny prefiks identyfikujący numery telefonów, z których wykonuje się połączenia o charakterze marketingowym. Ale będą też zmiany, które nieco ułatwią firmom działalność. Rozporządzenie przewiduje np., że będzie można wysyłać e-maile reklamowe bez zgody, jeżeli adres odbiorcy został pozyskany w związku ze świadczeniem produktów lub usług, a reklama ma dotyczyć podobnych produktów lub usług. Komisja chce, by rozporządzenie weszło w życie 25 maja 2018 r., w tym samym czasie, co RODO – rozporządzenie regulujące kwestie ochrony danych osobowych.

    czytaj więcej

  • Premie dla twórców też z 50-proc. kosztami uzyskania przychodu

    Premie dla twórców też z 50-proc. kosztami uzyskania przychodu

    Dodatek ekstra od szefa za tworzenie dzieł i utworów jest opodatkowany tak samo jak wynagrodzenie za nie – orzekł NSA.

    czytaj więcej

  • Stawka godzinowa sprzyja biurokracji

    Stawka godzinowa sprzyja biurokracji

    Firmy narzekają, że przepisy o minimalnym wynagrodzeniu dla zleceniobiorców i samozatrudnionych nie uwzględniają specyfiki zatrudnienia na umowach cywilnoprawnych. Wskazują też, że regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2017 r. nakładają na nie nowe obowiązki związane z prowadzeniem dokumentacji czasu pracy, nawet jeśli nie ulega najmniejszej wątpliwości, że wypłacają podwładnym co najmniej 13 zł za godzinę wykonywania obowiązków. Zatrudniający nie kwestionują samej potrzeby zmian, czyli poprawy warunków zatrudnienia osób najniżej wynagradzanych, ale sposób, w jaki wprowadzono nowe obowiązki. Chodzi przede wszystkim o wspomniany wymóg potwierdzania godzin wykonywania zadań na zleceniu lub umowie o świadczenie usług.

    czytaj więcej

  • Unia kręci bat na call center: Prefiks ostrzeże, że dzwoni telemarketer

    Unia kręci bat na call center: Prefiks ostrzeże, że dzwoni telemarketer

    PROBLEM: Pomysł Komisji Europejskiej, by oznaczać rozmowy o charakterze reklamowym specjalnym prefiksem, może doprowadzić do bankructwa wielu firm zajmujących się wykonywaniem telemarketingiem – ostrzega branża call center. Przypomnijmy: KE w art. 16 ust. 3 projektu rozporządzenia o e-prywatności (e-privacy) proponuje m.in., by przedsiębiorcy dzwoniący do klientów w celach marketingowych korzystali ze specjalnego prefiksu, dzięki czemu odbiorca będzie mógł się zorientować, że rozmowa będzie miała charakter marketingowy (pisaliśmy o tym w tygodniku Firma i Prawo 7 grudnia 2017 r.: „Parasol Unii nad prywatnością” – DGP nr 26).

    czytaj więcej

  • Górnictwo: Silesia ściga się z czasem. Czesi chcą rozmawiać

    Górnictwo: Silesia ściga się z czasem. Czesi chcą rozmawiać

    Czeski koncern energetyczny EPH w najgorszym scenariuszu może sprzedać kopalnię w Czechowicach-Dziedzicach , jeśli nie kupi od EDF elektrowni w Rybniku.

    czytaj więcej

  • Wiceprezes Orange: Karty z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz przyzwoitym internetem kosztują tyle co dwa pudełek ptasiego mleczka

    Wiceprezes Orange: Karty z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz przyzwoitym internetem kosztują tyle co dwa pudełek ptasiego mleczka

    Opłaty za swoje usługi podnoszą parkingi, firmy ochrony mienia, banki. Robią to, aby utrzymać zyski. A na rynku telekomunikacyjnym trwa nieustanna wojna cenowa - podkreśla Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.

    czytaj więcej

  • Divante eCommerce Software House dzieli się wiedzą o Magento na rynku brytyjskim

    Divante eCommerce Software House dzieli się wiedzą o Magento na rynku brytyjskim

    Spółka Divante, która zrealizowała pierwsze projekty na rynku brytyjskim w 2016 roku nawiązała partnerstwo z organizacją non-profit London Magento Users, zrzeszającą londyńską społeczność Magento oraz firmami, które dostarczają rozwiązań związanych z tą technologią. Współpraca z Dotmailer, Klevu i Nu-Hi przewiduje cykl spotkań w Londynie skierowanych do eCommerce Managerów, właścicieli biznesów internetowych, marketerów oraz programistów.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników

Galeria

Inne

e-Booki - elektroniczne poradniki Gazety Prawnej