marketing

Marketing – handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać a nawet kreować, i zaspokajać je.


  • IAB 2016: Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?

    IAB 2016: Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?

    Brian Solis – futurysta i antropolog digitalu, Anna Sakowicz – Data & Analytics Officer w SMG Polska, Yuri Drabent – Creative Director w Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek – Chief Strategy Officer w ZenithOptimedia Group Poland oraz 60 innych ekspertów marketingu internetowego wystąpi podczas 10., jubileuszowej edycji Forum IAB.

    czytaj więcej

  • Monteria – rowery dla każdego

    Monteria – rowery dla każdego

    Nareszcie nadeszła wiosna, co dla amatorów sportów na świeżym powietrzu oznacza start sezonu, na który z niecierpliwością przygotowywali swój sprzęt. Często w trakcie tego procesu dochodzimy do wniosku, że pora na zakup czegoś nowego lub rozpoczęcie przygody w innej dyscyplinie. Właśnie w takiej sytuacji, z pomocą przychodzi Monteria - polska marka rowerów dla każdego.

    czytaj więcej

  • Kopernik jednak nie była kobietą. Czy dyskryminacja płacowa jest "rynkowym rasizmem"?

    Kopernik jednak nie była kobietą. Czy dyskryminacja płacowa jest "rynkowym rasizmem"?

    Kobiety zarabiają mniej od mężczyzn. Dlaczego? Są dyskryminowane. Kwestionowanie tej „prawdy” stało się jednym z największych występków przeciw poprawności politycznej. Czy jednak dyskryminacja płacowa naprawdę jest „rynkowym rasizmem”? Czy można jeszcze oddzielić twardą ekonomiczną statystykę od ideologii?

    czytaj więcej

  • Play rozpoczyna rejestrację kart prepaid w swoich salonach

    Play rozpoczyna rejestrację kart prepaid w swoich salonach

    P4 - operator sieci Play - rozpoczyna rejestrację kart prepaid w swoich salonach, poinformowała prepaid marketing manager Play Małgorzata Dzięgielewska. "Za chwilę zacznie obowiązywać obowiązkowa rejestracja prepaid. Łącznie w Polsce szacujemy, że dotyczy to nawet 10 mln osób (w tym 2 mln nieletnich). Jednocześnie szacuje się, że na rynku jest łącznie ponad 26 mln kart prepaid. Nawet 80-90 % z nich jest niezarejestrowane" - powiedziała Dzięgielewska podczas spotkania z dziennikarzami.

    czytaj więcej

  • Polowanie na polskiego Facebooka: Uber, T-Mobile, MasterCard i Google otwierają biura dla start-upów

    Polowanie na polskiego Facebooka: Uber, T-Mobile, MasterCard i Google otwierają biura dla start-upów

    Uber, T-Mobile, MasterCard, Google. Korporacje otwierają w Polsce specjalne biura dla start-upów, organizują konkursy, szkolenia i warsztaty.

    czytaj więcej

  • Forum IAB 2016: „Marketing dużo gada, ale mało słucha”. Czas zmienić zasady

    Forum IAB 2016: „Marketing dużo gada, ale mało słucha”. Czas zmienić zasady

    - Obecnie w marketingu, a szczególności mobilnym, musimy być ukierunkowani na wymianę, na relację emocjonalną z klientem. W dzisiejszych czasach to przecież ludzie decydują czym jest marka, a nie marketer. Cały czas do nich mówimy, zarzucamy ich komunikacją, a przecież musimy pamiętać o jednym. Po drugiej ekranu jest właśnie klient i on może nas wyłączyć – ostrzegał Brian Solis podczas prezentacji otwierającej 10. edycję Forum IAB.

    czytaj więcej

  • Sponsorzy: W sporcie by wyjąć, trzeba włożyć

    Sponsorzy: W sporcie by wyjąć, trzeba włożyć

    Sponsorami dużych imprez zostają najwięksi międzynarodowi gracze biznesu. Znakomicie na tym zarabiają. Innych nie stać na tego rodzaju inwestycje i muszą się zadowolić lokalnymi wydarzeniami.

    czytaj więcej

  • Bąk: Apple, jesteś już tylko ogryzkiem

    Bąk: Apple, jesteś już tylko ogryzkiem

    Od chwili gdy iPhone zadebiutował na rynku w 2007 r., miałem każdą generację tego telefonu. I przez wszystkie te lata broniłem go przed antagonistami niczym rycerz pasowany osobiście przez Steve'a Jobsa. Często słyszałem, że produkty Apple’a to tak naprawdę dzieło speców od marketingu, a nie wybitnych wizjonerów i naukowców. Ja jednak twierdziłem, że jest inaczej. Że Apple wyznacza standardy i zawsze jest o krok przed konkurencją, która próbuje choćby liznąć jego wizjonerskie pięty.

    czytaj więcej

  • Forum IAB 2016: Tworzenie nie-reklam sposobem na adbloki

    Forum IAB 2016: Tworzenie nie-reklam sposobem na adbloki

    Blokowanie reklam w sieci zdominowało tegoroczne Forum IAB. Przedstawiciele branży niechętnie przyznają, że 36 proc. użytkowników, którzy stosują AdBloki to spory odsetek odbiorców, a co za tym idzie starta pieniędzy dla wydawców i reklamodawców.

    czytaj więcej

  • PeGaZ: Prowizja czy może haracz

    PeGaZ: Prowizja czy może haracz

    Polska Grupa Zbrojeniowa będzie brać 5 proc. od każdej transakcji sprzedaży spółek wchodzących w jej skład. Związki protestują: to grozi bankructwem

    czytaj więcej

  • Microsoft przejmuje LinkedIn i idzie na rekord

    Microsoft przejmuje LinkedIn i idzie na rekord

    Koncern wyda na LinkedIn o połowę więcej, niż wynosi rynkowa wartość spółki. Microsoft ogłosił w poniedziałek, że zamierza przejąć LinkedIn za 26,2 mld dol. To największe przejęcie koncernu stworzonego przez Billa Gatesa w historii. Po zakończeniu transakcji firma stanie się właścicielem największej sieci zawodowej na świecie, wykorzystywanej przez osoby poszukujące pracy i rekruterów.

    czytaj więcej

  • ŚDM: Krakowskie hotele wypełnione, ale nie będzie rewolucyjnego zysku

    ŚDM: Krakowskie hotele wypełnione, ale nie będzie rewolucyjnego zysku

    Ci, którzy dopiero teraz chcą zarezerwować nocleg w Krakowie na czas Światowych Dni Młodzieży, mogą mieć problem. Większość noclegów na ostatni tydzień lipca jest już zarezerwowana. Pozostały pojedyncze miejsca, za które trzeba zapłacić nawet o 50 proc. więcej niż w pozostałych tygodniach lata.

    czytaj więcej

  • AdBlocki - koniec reklamy w sieci? Niekoniecznie

    AdBlocki - koniec reklamy w sieci? Niekoniecznie

    Adblocki nie oznaczają początku końca reklamy internetowej. Uczą jedynie rynek robić lepsze reklamy i to nie tylko w sieci. Branża digital musi zadbać o swój PR, a ta adblockowa "publiczność premium" staje się wyzwaniem dla reklamodawców.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników

Galeria

Inne

e-Booki - elektroniczne poradniki Gazety Prawnej