marketing

Marketing – handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać a nawet kreować, i zaspokajać je.


  • Zdrowie - nasze drugie imię

    Zdrowie - nasze drugie imię

    Właściwe odżywianie jest kluczem do zdrowia, dobrej formy oraz długiego życia. Na szczęście coraz bardziej zwracamy uwagę na to, co jemy i pijemy. W ten trend doskonale wpisuje się firma Marwit- w 100% polska, istniejąca już 23 lata na rynku. Marwit dostarcza konsumentom każdego dnia świeże i zdrowe produkty. Spółka została rekomendowana do Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® ze względu na wysoką jakość swoich produktów, fenomenalny system dystrybucji i konsekwentne realizowanie swojej misji.

    czytaj więcej

  • Eksport metodą prób i błędów

    Eksport metodą prób i błędów

    HANDEL Jeśli polski biznes ma jeszcze szerzej wyjść w świat, będzie potrzebował do tego sprawnych generałów. Czyli specjalistów od sprzedaży zagranicznej.

    czytaj więcej

  • Vladimir Plahotniuc. Ballada o człowieku, który ukradł państwo

    Vladimir Plahotniuc. Ballada o człowieku, który ukradł państwo

    Zaplanowane na niedzielę wybory prezydenckie w Mołdawii, niezależnie od wyniku, wygra człowiek, który nawet w nich nie kandyduje. Vladimir Plahotniuc, oligarcha, a formalnie tylko poseł, kontroluje najważniejsze firmy, służby specjalne, wymiar sprawiedliwości i niemal całą scenę polityczną.

    czytaj więcej

  • "Kielce stolicą mody": Promocja samorządów nie może być groteskowa

    "Kielce stolicą mody": Promocja samorządów nie może być groteskowa

    Czy Kielce kojarzone są ze stolicą mody, Gdańsk ze stolicą internetu, a Warszawa z polami kapusty i obskurnymi barami mlecznymi? Specjaliści od marketingu terytorialnego twierdzą, że aby kampania promująca samorząd nie okazała się groteską, a nakłady nie poszły na marne, komunikat musi być spójny z realiami. Inaczej miasto szybko traci na wiarygodności, a turyści i inwestorzy wybierają inną lokalizację. W marketingu mało jest gorszych rzeczy niż obietnica bez pokrycia. Wydaje się, że dobrym przepisem na reklamę jest propagowanie dóbr regionalnych, wydarzeń i sportu wśród mieszkańców. Jednak, jak zauważa Najwyższa Izba Kontroli, z uwagi na brak zdefiniowanego pojęcia promocji pieniądze zamiast faktycznie iść np. na rekreację, trafiają np. na wsparcie lokalnych klubów sportowych. Zdarzało się również, że z tych środków finansowano publikowanie kondolencji czy ogłoszeń na temat sprzedaży nieruchomości.

    czytaj więcej

  • Nowy członek kapituły

    Nowy członek kapituły

    Z przyjemnością informujemy, że prof. dr hab. inż. Maciej Urbaniak zasilił grono członków Kapituły Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®. Szeroka wiedza poparta latami doświadczeń z pewnością będzie stanowiła duży wkład w dalszej pracy Kapituły.

    czytaj więcej

  • Tradycja, jakość, ludzie

    Tradycja, jakość, ludzie

    Każda dobrze rozwinięta branża posiada swoją historię i tradycję. Podobnie wygląda to w sektorze HVAC, którego początki działalności w Polsce sięgają lat 70. XX wieku. To właśnie w Gdyni, na terenie której powstała polska firma KLIMOR, rozpoczął się intensywny rozwój segmentu wentylacji i klimatyzacji. Choć od tamtej pory branża diametralnie się zmieniła, lider i jakość jego produktów pozostał ten sam!

    czytaj więcej

  • Link do ogólnie dostępnej strony nie wymaga zgody

    Link do ogólnie dostępnej strony nie wymaga zgody

    Producent, który sam umieścił film w dostępnym dla wszystkich serwisie internetowym, nie może wysuwać roszczeń wobec firmy zamieszczającej na swej stronie linki do niego. Taki wniosek płynie z wyroku Sądu Okręgowego we Wrocławiu.

    czytaj więcej

  • GIF: Będziemy karać apteki za agitację w przychodniach

    GIF: Będziemy karać apteki za agitację w przychodniach

    Namawianie lekarzy, by kierowali pacjentów po medykamenty do konkretnych placówek, łamie zakaz reklamy. Grozi za to grzywna, a nawet utrata zezwolenia. Tak uważa inspekcja farmaceutyczna

    czytaj więcej

  • Raportowanie przez emitentów w gąszczu przepisów

    Raportowanie przez emitentów w gąszczu przepisów

    Od 3 lipca 2016 r., kiedy weszło w życie rozporządzenie MAR (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 596/2014 z 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku), minęły ponad cztery miesiące. Giełdowy świat nie stanął na głowie – wielu emitentów dostosowało się do nowych przepisów i opracowało polityki informacyjne na nowo. Z innej strony, czytając raporty bieżące, daje się odczuć niepewność. Obecnie ich przygotowanie spędza sen z powiek niejednemu członkowi zarządu czy menedżerowi relacji inwestorskich. Komisja Nadzoru Finansowego się przygląda, reagując w razie potrzeby i naprawiając błędy ustawodawcy. Wciąż trwa oczekiwanie na nową ustawę oraz rozporządzenia, które wskażą drogę i wyeliminują obecne sprzeczności w przepisach. Ustawa znajduje się na etapie prac legislacyjnych.

    czytaj więcej

  • Barbarzyńcy robią demokrację

    Barbarzyńcy robią demokrację

    Rewolucja już się zaczęła. I przybiera na sile. Milczące dotąd masy przemieniły się z biernych odbiorców przekazu płynącego z góry, od elit, w czynnych uczestników życia publicznego. Dzięki internetowi.

    czytaj więcej

  • Facebook: Nowa siedziba w Londynie, powstanie dodatkowo 500 miejsc pracy

    Facebook: Nowa siedziba w Londynie, powstanie dodatkowo 500 miejsc pracy

    Amerykański serwis społecznościowy Facebook ogłosił w poniedziałek, że mimo niepewności po brytyjskim referendum w sprawie Brexitu otworzy w 2017 roku w Londynie nową siedzibę i stworzy 500 miejsc pracy, zwiększając tam zatrudnienie o 50 proc.

    czytaj więcej

  • PiS przejmuje samorządy jeszcze przed wyborami: Specsłużby zrujnują kariery obecnych włodarzy

    PiS przejmuje samorządy jeszcze przed wyborami: Specsłużby zrujnują kariery obecnych włodarzy

    W gminach wrze. Wzmożone działania specsłużb i seryjne stawianie zarzutów mogą zrujnować kariery obecnych włodarzy. Bez względu na efekt.

    czytaj więcej

  • Telekomy mają się dobrze: Ruch w salonach napędza klientów wielkiej czwórce

    Telekomy mają się dobrze: Ruch w salonach napędza klientów wielkiej czwórce

    Firmy wykorzystują obowiązek rejestracji prepaidów i sprzedają klientom coraz więcej stałych abonamentów.

    czytaj więcej

  • Spółki PKS kontra Polski Bus i FlixBus

    Spółki PKS kontra Polski Bus i FlixBus

    Mniejsi przewoźnicy kupują tabor, kopiują triki sprzedażowe i łączą się w platformach biletowych. Chcą odebrać rynek dużym graczom.

    czytaj więcej

  • Jadalne owady to nie tylko dobry biznes, ale i szansa dla środowiska

    Jadalne owady to nie tylko dobry biznes, ale i szansa dla środowiska

    W Azji na targowiskach sprzedawana jest jak w Europie jabłka czy pomidory, w Polsce – żywność z owadów jeszcze się nie przyjęła. Mimo to krajowe firmy już zwietrzyły interes.

    czytaj więcej

  • Clapham: Liczą się emocje, nie fakty

    Clapham: Liczą się emocje, nie fakty

    Co roku twórcy słownika oksfordzkiego wybierają słowo roku. Które dominuje w dyskursie publicznym w ostatnich 12 miesiącach i tym samym odzwierciedla panujące nastroje polityczne i społeczne. Właśnie został ogłoszony tegoroczny zwycięzca. To post-prawda.

    czytaj więcej

  • Słowacy chcą zainwestować 260 mln zł w ośrodek narciarski w Szczyrku

    Słowacy chcą zainwestować 260 mln zł w ośrodek narciarski w Szczyrku

    W ciągu najbliższych dwóch - trzech lat zainwestujemy 260 mln zł w Szczyrku i zbudujemy nowoczesny ośrodek narciarski - powiedział PAP prezes zarządu TMR Bohus Hlavaty. Jak dodał, w 2019 r. spodziewa się w Szczyrku nawet do pół miliona nowych amatorów sportów zimowych.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników

Galeria

Inne

e-Booki - elektroniczne poradniki Gazety Prawnej