eDO Post jest odpowiedzią Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych na rosnące potrzeby oraz wymagania prawne obejmujące administrację, biznes i obywateli. Jest to usługa e-Doręczeń pozwalająca na odbieranie i wysyłanie cyfrowych listów poleconych przy zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa danych i wygody użytkownika.

Łatwiejsza komunikacja

Korzystanie z usługi eDo Post ułatwia komunikację, skraca czas potrzebny na dostarczenie listu poleconego, gwarantuje również poufność korespondencji. Niezawodnie trafia ona do zweryfikowanego adresata, który natychmiast otrzymuje powiadomienie w swojej skrzynce.

- Oferowana przez PWPW usługa eDo Post zapewnia integralność i poufność komunikacji elektronicznej. eDO Post wyróżnia się jednak na rynku podobnych usług komercyjnych szczególnie rozwiniętym interfejsem użytkownika – mówi dr Remigiusz Lewandowski, członek Zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych. – Każda wiadomość oraz załącznik przesyłany za pomocą tego systemu są szyfrowane kluczami prywatnymi, które są generowane i chronione przez PWPW. Dodatkowo każdy list jest opatrzony cyfrową pieczęcią systemu oraz kwalifikowanym znacznikiem czasu, co zapewnia autentyczność i zabezpiecza przed nieautoryzowanymi modyfikacjami – dodaje Remigiusz Lewandowski.

Szybko i bezpiecznie

Korzystanie z usługi eDO Post daje również gwarancję najwyższego poziomu weryfikacji tożsamości użytkowników. Podczas rejestracji można jej dokonać w aplikacji mObywatel, wykorzystując warstwę cyfrową dowodu osobistego i aplikację eDO App lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dzięki temu w procesie zakładania e-skrzynki zapewniamy wygodę użytkownikom, którzy dodatkowo mogą być pewni, że ich dane są odpowiednio zabezpieczone i nie trafią w niepowołane ręce. Z usługi korzysta coraz więcej obywateli i kluczowych instytucji. Na eDO Post postawiło środowiska prawnicze, w tym Naczelna Rada Adwokacka, Krajowa Rada Notarialna, Krajowa Izba Radców Prawnych, Krajowa Izba Doradców Podatkowych i Polska Izba Rzeczników Patentowych. Z usługi eDO Post korzystają także kluczowe polskie banki. Jego wdrożenie pozwoli instytucjom podnieść poziom bezpieczeństwa obiegu dokumentów i dostosować działalność przedstawicieli zawodów zaufania publicznego do najwyższych standardów cyfryzacji.

– Korzystanie z eDO Post, zapewnia użytkownikom bezpieczną, szybką i niezawodną wymianę dokumentów. To krok milowy w kierunku cyfryzacji administracji i biznesu w Polsce. Współpraca z takimi partnerami jak środowiska prawnicze i sektor finansowy pokazuje, że nasze rozwiązania wyznaczają standardy dla całego rynku – mówi dr Remigiusz Lewandowski, członek Zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych.

Ochrona danych

Z punktu widzenia sektora bankowego usługa eDO Post zapewnia niezawodność oraz wysoki poziom ochrony danych. Umożliwia bardziej efektywną komunikację z bankiem, wzmacniając już realizowany kierunek cyfryzacyjny sektora finansowego, który coraz śmielej sięga po innowacyjne, a jednocześnie bezpieczne technologie.

Rosnąca liczba użytkowników korzystających z eDO Post jest dowodem na to, że instytucje publiczne, biznes i klienci indywidualni dostrzegają niezawodność usługi. Polska Wytwórnia Papierów Wartościowy, która przez lata zbudowała zaufanie odbiorców dzięki innowacyjnym systemom zabezpieczeń banknotów i dokumentów fizycznych, gwarantuje również bezpieczeństwo, wdrażając innowacyjne usługi cyfrowe.

PWPW jako lider w obszarze cyfrowej ochrony tożsamości stawia na kompleksowe rozwiązania, które odpowiadają na współczesne wyzwania zmieniającego się świata. eDO Post to nie tylko przyszłość elektronicznych doręczeń, ale także gwarancja bezpieczeństwa, której mogą zaufać zarówno obywatele, administracja publiczna jak i kluczowe sektory gospodarki.