statystyki

Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® - ruszyła 11 edycja!

13.01.2016, 10:54; Aktualizacja: 13.01.2016, 11:02
  • Wyślij
  • Drukuj

Miło nam poinformować, że już można ubiegać się o certyfikat JAKOŚĆ ROKU® 2016! 11 edycja w Polsce trwa Co należy zrobić, aby zgłosić swoją firmę i odebrać certyfikat JAKOŚĆ ROKU® na Gali Finałowej organizowanej w ramach Europejskiego Kongresu Jakości w Warszawie? Sprawdź!

Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® to największa w Polsce inicjatywa promująca jakość, organizowana nieprzerwanie od 2005 roku. Jej celem jest monitoring rynku pod kątem jakości i promowanie dobrych praktyk w biznesie.

Aby odebrać certyfikat JAKOŚĆ ROKU® podczas Gali Finałowej, organizowanej w ramach Europejskiego Kongresu Jakości w Warszawie, należy przejść przez czteroetapową weryfikację:

  1. Dokonać wyboru kategorii, w której chce się dokonać zgłoszenia, a następnie wypełnić odpowiednią ankietę weryfikacyjną i odesłać ją na adres: zgłoszenia@jakoscroku.pl. Wniosek można złożyć w kategorii: PRODUKT, USŁUGA, INNOWACJA, EKOLOGIA, NAUKA oraz WYBÓR POLAKÓW.
  2. Do wniosku zgłoszeniowego należy dołączyć aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.
  3. Po złożeniu dokumentacji, przedsiębiorstwo zostanie poddane audytowi w zakresie realizowanej polityki jakościowej.
  4. Ostatni etap polega na wyborze przez uczestnika formy promocji w ogólnopolskich mediach: magazynie QUALITY TODAY ukazującym się na łamach Dziennika Gazety Prawnej, Gazety Wyborczej i tygodnika POLITYKA i/lub na stronach internetowych: www.jakoscroku.pl, www.serwisy.gazetaprawna.pl/jakosc-roku.

Wyniki ogłaszane są dwa razy w roku (w styczniu i w lipcu), a rozstrzygnięcia dokonują członkowie Kapituły Certyfikatu. W ocenie pod uwagę brane są m.in. merytoryczne wskaźniki jakościowe, systemy ISO, wewnętrzne systemy kontroli jakości, certyfikaty i atesty, zaangażowanie pracowników w system kontroli jakości, rolę i miejsce polityki jakościowej w misji i celach rozwojowych przedsiębiorstwa.

Laureaci, czyli podmioty, które pozytywnie przejdą weryfikację, otrzymują certyfikat JAKOŚĆ ROKU® 2016 w kilku wersjach językowych, do oznaczania produktów, materiałów promocyjnych, gazetek, broszur, budynków, stoisk targowych itp. dla podkreślenia zdobytego uznania. Co ważne, już od momentu przystąpienia do weryfikacji uczestnicy mogą się posługiwać godłem JAKOŚĆ ROKU® NOMINACJA. Z kolei na podmioty systematycznie podążające ścieżką rozwoju przez jakość czekają nagrody specjalne: Brązowe, Srebrne, Złote i Diamentowe statuetki JAKOŚĆ ROKU®.

Wręczenie certyfikatów nastąpi podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się w ramach III Europejskiego Kongresu jakości w marcu 2017 roku.

Regulamin, ankiety: KLIK

Zgłoś się:

Termin nadsyłania aplikacji mija 16.12.2016 roku.

Kontakt do Sekretariatu: tel. 32 784 74 00, zgloszenia@jakoscroku.pl

Więcej informacji: www.jakoscroku.pl

Źródło:Inne
Więcej na ten temat

Artykuły płatne

    Artykuły bezpłatne

      • Spotkaj się z najlepszymi na III Europejskim Kongresie Jakości

        W czym tkwi tajemnica sukcesu firm, jak zainspirować do dalszego działania, w jaki sposób zarządzać ryzykiem oraz skutecznie zadbać o jakość swojego życia? To zagadnienia, które będą poruszane podczas III Europejskiego Kongresu Jakości. Wydarzenie po raz pierwszy zagości w stolicy Górnego Śląska.

      • Ruszyła 12. edycja Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®

        Oferowane przez Ciebie produkty, usługi czy rozwiązania charakteryzuje wysoka jakość? Jesteś nastawiony na rozwój, a jednym z priorytetów Twojej działalności jest udoskonalanie? Zgłoś się do 12. edycji Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®! Poddaj się weryfikacji, potwierdź swoją jakość i dołącz do grona Laureatów.

      • Już niedługo w księgarniach

      • Świadomość jakości determinantą sukcesu rynkowego przedsiębiorstw

        Fenomenem obecnych czasów jest istotny wzrost znaczenia jakości. Podążając za słowami Crosby’ego „Problemem jakości nie jest to, czego o niej nie wiemy. Problemem jest to, co myślimy o tym, czym ona jest”. Jakość może być definiowana jako reputacja firmy, marki, wyrobów, kompleksowość oferty, technologia, trwałość, funkcjonalność, luksus, poczucie bezpieczeństwa i komfort.

      • Jak obiektywnie ocenić jakość usług?

        Współcześnie szczególne znaczenie ma jakość usług. Powodowane jest to przez rozwój technologii, wzrost konkurencyjności zarówno na rynkach krajowych jak i światowych, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania, ale także poprzez podwyższenie świadomości klientów co do własnych oczekiwań i wymagań.

      Relacja z II Europejskiego Kongresu Jakości

      PARTNERZY III EUROPEJSKIEGO KONGRESU JAKOŚCI:

      Wydawca: Public PR Marcin Kałużny, adres: 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa Bednorza 2a-6, tel: 32 661 49 71, sekretariat@jakoscroku.pl