Nie tylko sama strona WWW
Przedsiębiorcy mogą wspierać swój biznes, również działając w serwisach społecznościowych. Facebook jest już platformą dla ponad stu tysięcy polskich mniejszych i większych firm. Dla MSP stwarza naprawdę niezłe możliwości marketingowe, ponieważ założenie i prowadzenie własnego fanpage’u (czyli strony fanowskiej) nie wymaga nawet najmniejszej inwestycji finansowej. Wprawdzie Facebook zaczął wprowadzać dodatkowe opłaty za reklamę strony, za promowanie postów czy wysyłanie niektórych prywatnych wiadomości, ale są to wydatki na poziomie kilkunastu – kilkudziesięciu złotych.
Ważne jednak, aby prowadząc swój fanpage, mieć pewność, że osoba za niego odpowiedzialna będzie mogła poświęcać mu czas przez niemal całą dobę – najważniejsze to szybkie reagowanie na uwagi i wiadomości od użytkowników.
Coraz większe znaczenie zaczynają też zdobywać w kontaktach z klientami YouTube oraz Twitter. Wprawdzie ten drugi serwis jeszcze nie jest za specjalnie popularny w Polsce, ale w komunikacji z niektórymi grupami konsumentów (np. nastolatkami) może być bardzo przydatny.