Oferta sieci dla przedsiębiorstw: więcej usług w jednym abonamencie. Najtańsze opcje zaczynają się od 15–29 zł miesięcznie. Za taką kwotę można mieć 200 minut na rozmowy i pakiet internetowy.
Kiedyś mała czy średnia firma musiała osobno płacić za usługi komórkowe, pilnując wysokości rachunku, a także usługi stacjonarne, jeśli chciała wciąż dysponować tradycyjnym numerem telefonu w biurze. Dziś nie dość, że może obie mieć na jednej fakturze w jednej cenie (a numer stacjonarny de facto przypisany do usługi komórkowej), to także nie musi już martwić się o dodatkowe koszty rozmów po przekroczeniu konkretnej liczby minut. Może też przebierać w smarfonach i tabletach, które dzięki połączeniu z internetem pozwalają na wystawianie faktur, zarządzanie biurem czy po prostu kontakt z klientami. Sprawdziliśmy, co konkretnie oferują dziś w tym obszarze operatorzy komórkowi i ile to kosztuje.
– Na rynek wchodzi nowe pokolenie menedżerów i przedsiębiorców. Takich, którzy dorastali w czasach rozwoju internetu, prywatnie korzystali z narzędzi internetowych, w tym mobilnych, więc te zwyczaje przenoszą na sposoby zarządzania własnymi firmami – podkreśla Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarchu, odpowiedzialny za sektor ERP, która specjalizuje się w tworzeniu aplikacji mobilnych dla małych i średnich firm.