statystyki

Ustawa krajobrazowa zaczyna działać: Krzykliwe reklamy już niebawem zaczną anikać z centrów miast

autor: Jakub Pawłowski02.08.2017, 07:28; Aktualizacja: 02.08.2017, 09:24
Reklamy w mieście

Włodarze stolicy chcą, żeby reklamy wielkoformatowe były umieszczane jedynie wzdłuż wyznaczonych ciągów komunikacyjnych, ale poza obszarem zabudowy śródmiejskiejźródło: ShutterStock

Prawie dwa lata – tyle musiało minąć od wejścia w życie ustawy krajobrazowej, by największe miasta zaczęły wreszcie robić porządki na swoich podwórkach.

Krzykliwe reklamy, wielgachne billboardy i jaskrawe neony – niewykluczone, że takie wizualne atrakcje zaczną już niebawem znikać z centrów największych polskich aglomeracji.

W Warszawie, we Wrocławiu, w Gdańsku, Kielcach i Krakowie dobiegają już bowiem końca prace nad projektami uchwał, które mają wprowadzić nowe zasady rozmieszczania reklam w przestrzeni miejskiej.

Opłata reklamowa

Opłata reklamowa

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Są dość restrykcyjne i wykluczają wiele największych billboardów z najbardziej reprezentacyjnych dzielnic.


Pozostało 79% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane