Wojna z przeciążonymi busami. Kary będą wyższe

autor: Piotr Szymaniak29.06.2016, 07:04; Aktualizacja: 29.06.2016, 08:38
bus, transport

Szczególnie istotny jest problem przeciążonych busów.źródło: ShutterStock

Uprawnienia Inspekcji Transportu Drogowego do kontrolowania pojazdów mają wynikać wprost z ustawy. By skutecznie można było walczyć z przeładowanymi autami, trzeba jeszcze zwiększyć kary.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (18)

  • maly przedsiebiorca(2016-06-29 17:13) Zgłoś naruszenie 1516

    Przepis jak zniszczyć małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce jak widać już gotowy, a gawiedź klaszcze, nie zdając sobie sprawy z konsekwencji.

    Odpowiedz
  • xyz(2016-06-29 18:46) Zgłoś naruszenie 144

    nie jak zniszczyć tylko sposób na uzdrowienie transportu. może w końcu skończą się busy wożące ładunki przeznaczone dla solówek.

    Odpowiedz
  • ryzu(2016-06-29 16:06) Zgłoś naruszenie 102

    Kielbaska na grilla pojdzie w gore . Te biedne iveco w chodni typ blizniak. Bedzie wozic 300 kg. A nie 2500 kg.

    Odpowiedz
  • M(2016-06-30 02:22) Zgłoś naruszenie 84

    Ciekawe mądrale kto pojedzie dużym za 0,39€? Wejdą rumuni i będzie płacz.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • On(2016-06-29 10:59) Zgłoś naruszenie 62

    Myślałem ze ja jestem niedobry bo 2 razy załadowałem 400 kg wiecej niz w dowodzie hahah ale jak widze ze na busika pakują po 10T to oczyszczam sie z zarzutów w takim razie :)

    Odpowiedz
  • mgr(2016-06-30 00:05) Zgłoś naruszenie 44

    jestem za

    Odpowiedz
  • aaa(2017-02-21 13:54) Zgłoś naruszenie 40

    Chory kraj chore przepisy w Niemczech jest do dmc do7,5t na kat b i nie ma problemu.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • szofer(2016-07-12 17:27) Zgłoś naruszenie 41

    Sam jeżdżę busem po Europie i wiem ze master przeładowany o 300kg prawie że nie zwalnia. Ale co zrobić. Mam ładować to laduje. A tachograf by się przydał dla każdego kierowcy zawodowego bo sam juz 32h musiałem jechać (w tym 2h snu).

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • MarioWroclaw(2016-08-26 19:01) Zgłoś naruszenie 30

    Walcza z tym i walczyc bede. Sam jezdze przeladowanymi busami bo mi kaza ... Ale nie szef tylko spedycja pod ktora jezdzimy. To oni powinni bulic za przeladowanie aut te 500 zl czy wiecej a nie kierowca czy szefu ktory tych kwot zwrotu nie dostaje.

    Odpowiedz
  • bigpower9(2016-07-13 20:29) Zgłoś naruszenie 23

    nie trzeba karać pieniężnie tylko punktami karnymi i drugi raz nie pojedzie kierowca z takim ładunkiem

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Z nadzieja(2016-07-02 11:18) Zgłoś naruszenie 25

    Jestem za bo barany nie wiedzą ile krzywdy robią sobie i innym mowa tu o pseudo firmach bus patch transportowych oby to wszystko poszło w ta stronę co jest napisane w tym artykule trzymam kciuki i nie będę płakał ze coś pójdzie do góry pozdrawiam sioferow co mają siustke z psiodu

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Dawid Kańczyk(2016-10-23 15:31) Zgłoś naruszenie 00

    W momencie kiedy potrzebowaliśmy dostarczyć większą ilość i uniknąć przeładowania naszych samochodów, to zwróciliśmy się w stronę wynajmu po prostu. W Panek podpisaliśmy umowę, dzięki której do dyspozycji mieliśmy kolejna dwa auta i udało się rozłożyć zamówienie tak, żebyśmy zmieścili się w normach. Teraz jak wiemy, że szykuje się większe zamówienie, rezerwujemy sobie samochody i nie martwimy się karami, które w innym wypadku mogliby nałożyć na nas podczas kontroli.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie