Telefoniczny dyżur i notoryczne spóźnienia: Kiedy pracownik nie otrzyma wynagrodzenia

autor: Agnieszka Brzostek12.07.2015, 18:30
Dyżur może mieć formę telefoniczną i nie zawsze jest odpłatny.

Dyżur może mieć formę telefoniczną i nie zawsze jest odpłatny.źródło: ShutterStock

Telefoniczny dyżur, bezpłatny urlop czy notoryczne spóźnienia - są to powody, które pozwalają pracodawcy nie wypłacać pracownikowi wynagrodzenia.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • biedota budzetowa(2015-07-14 08:17) Zgłoś naruszenie 00

    a my mamy prze tydzień dyżur pod telefonem po godzinach pracy, no i weź tu człowieku nie śpij przez cały tydzień, bo to jest telefon alarmowy, gdzie w szpitalach dostają porządne wynagrodzenia a u nas 18 zł za cały tydzień, oto jak sie wykorzystuje pracowników budżetówki, od 8 lat ani grosza podwyżki, dyżur za jałmużnę, a może tak rząd zabrałby dla siebie jeszcze te ochłapy a nam dał miskę zupy i kromkę chleba i wystarczy, po co więcej.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane