statystyki

Zawody zakończone klapą? Organizator zwraca nie tylko za bilety

autor: Sławomir Wikariak21.12.2016, 07:07; Aktualizacja: 21.12.2016, 08:05
żużel

PZM przekonywał podczas procesu, że zawody odbyły się zgodnie z regulaminemźródło: ShutterStock

Kibicom, którzy z powodu złej organizacji nie mogli obejrzeć całych zawodów żużlowych, należy się zwrot nie tylko połowy ceny biletu, ale również kosztów noclegu – uznają sądy.

Zapadają kolejne wyroki w sprawie fatalnej organizacji zawodów Grand Prix w żużlu w kwietniu 2015 r. na Stadionie Narodowym (od lipca 2015 r.: PGE Narodowy). Z powodu źle przygotowanego toru zamiast przewidywanych 23 wyścigów przeprowadzono ich jedynie 12. Po konsultacjach z zawodnikami, z których wielu zaliczyło upadki, sędziowie ostatecznie zdecydowali się przerwać imprezę. Kibice opuszczali stadion zbulwersowani.

Część z nich zdecydowała się domagać zwrotu pieniędzy przed sądem.

– Od samego początku uważaliśmy, że Polski Związek Motorowy odpowiada za złą organizację zawodów Grand Prix w Warszawie, przy czym prawdopodobnie jako pierwsza kancelaria w Polsce domagaliśmy się nie tylko zwrotu ceny biletu, ale także pozostałych poniesionych w związku z tą imprezą kosztów, np. kosztów dojazdu czy noclegu. Dzisiaj mamy dużą satysfakcję, że sąd przyznał nam rację i dwie precedensowe sprawy zakończyły się po myśli kibiców – podkreśla Mateusz Klejborowski, radca i wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Klejborowski/Bernaciak.


Pozostało jeszcze 65% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane