Infolinia roku 2015: Jakość odpowiedzi e-mailowych nadal do poprawy

23.11.2015, 03:00; Aktualizacja: 23.11.2015, 10:03
telefon-usługi-konsument

Za nami już 4, przedostatnia edycja badania zdalnych form kontaktu w bankach, telefonii oraz ubezpieczeniach, gdzie w ramach rankingu „Instytucja roku 2015”, wyłonimy w styczniu 2016 r. zwycięzców w kategorii „Najlepsza Infolinia roku 2015”.źródło: ShutterStock

Najczęściej wykorzystywanym kanałem kontaktu z działami obsługi klienta jest telefon, lecz jego znaczenie spadło w stosunku do danych z roku 2013. Wzrosło natomiast znaczenie takich form komunikacji jak: sms, chat na stronie firmy, portal społecznościowy oraz aplikacja mobilna. Kontakt poprzez e-mail jest drugim co do wielkości, najczęściej wykorzystywanym kanałem, zaraz za nim wizyta w oddziale oraz formularz kontaktowy*. Tylko czy jakość kontaktu e-mailowego spełnia oczekiwania klientów?

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • Razer(2015-11-24 08:29) Zgłoś naruszenie 00

    Racja, mogę potwierdzić działanie infolinii T-Mobile, chwila na połączenie z konsultantem, i sprawa z źle opłaconą fakturą wyjaśniona ;)

    Odpowiedz
  • rich(2016-02-16 08:30) Zgłoś naruszenie 00

    Polecam kontakt z mBankiem, zawsze można też połączyć się z mBankiem na czacie zwykłym lub z opcją wideo. Tam nie ma wcale kolejek :)l

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane