Spełnia się czarny sen części klientów mBanku, której nie przypadł do gustu nowy internetowy system transakcyjny. Przedstawiciele banku wielokrotnie deklarowali, że nikogo nie będą przymuszali do korzystania z nowości. Liczyli, że wszyscy klienci sami ją polubią.
Tak się jednak nie stało – z danych banku wynika, że mniej niż połowa klientów wciąż loguje się do starego interfejsu. Do nowego mBanku ciężko może być się przyzwyczaić zwłaszcza tym klientom instytucji, którzy zakładali rachunki w MultiBanku.
Mimo to decyzja o przymusowej migracji wszystkich klientów do nowego mBanku została podjęta. Ma przebiegać etapami i zakończyć się już w przyszłym roku. Kolejne grupy klientów będą uprzedzane o zablokowaniu starego systemu poprzez odpowiednie komunikaty na stronie internetowej oraz SMS-owo. Grupa pierwszych 4 tys. osób już takie dostała.
Biuro prasowe mBanku zapewnia, że w nowym serwisie widoczne są wszystkie posiadane przez klienta produkty i usługi, pełna historia operacji, a także książka odbiorców zdefiniowanych. Platforma działa na komputerach osobistych oraz w urządzeniach mobilnych.