statystyki

Ustawa krajobrazowa zaczyna działać: Krzykliwe reklamy już niebawem zaczną anikać z centrów miast

autor: Jakub Pawłowski02.08.2017, 07:28; Aktualizacja: 02.08.2017, 09:24
Reklamy w mieście

Włodarze stolicy chcą, żeby reklamy wielkoformatowe były umieszczane jedynie wzdłuż wyznaczonych ciągów komunikacyjnych, ale poza obszarem zabudowy śródmiejskiejźródło: ShutterStock

Prawie dwa lata – tyle musiało minąć od wejścia w życie ustawy krajobrazowej, by największe miasta zaczęły wreszcie robić porządki na swoich podwórkach.

Reklama


Krzykliwe reklamy, wielgachne billboardy i jaskrawe neony – niewykluczone, że takie wizualne atrakcje zaczną już niebawem znikać z centrów największych polskich aglomeracji.

W Warszawie, we Wrocławiu, w Gdańsku, Kielcach i Krakowie dobiegają już bowiem końca prace nad projektami uchwał, które mają wprowadzić nowe zasady rozmieszczania reklam w przestrzeni miejskiej.

Opłata reklamowa

Opłata reklamowa

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Są dość restrykcyjne i wykluczają wiele największych billboardów z najbardziej reprezentacyjnych dzielnic.


Pozostało jeszcze 79% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama