Zakup podróbki może oznaczać problemy

09.05.2017, 07:00
zakupy, handel, biznes, karta, płatności,

Jeżeli twoje zamówienie zostało skonfiskowane przez służby celne, skontaktuj się pisemnie ze sprzedawcą z informacją, że nie życzysz sobie przesłania nowego produktu, a żądasz zwrotu kosztów.źródło: ShutterStock

Urzędy celne mogą przechwytywać nieoryginalne towary zamawiane z innego kraju. Jeśli dojdzie do takiej transakcji, konsument powinien żądać zwrotu kosztów od sprzedawcy.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło: Źródło zewnętrzne
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane