Telewizyjny biznes nie rozrywką, ale informacją stoi

autor: Barbara Sowa02.08.2016, 07:38; Aktualizacja: 02.08.2016, 08:13
W pierwszym półroczu 2016 r. największy kawałek tortu reklamowego przypadającego serwisom informacyjnym zgarnęły „Fakty”.

W pierwszym półroczu 2016 r. największy kawałek tortu reklamowego przypadającego serwisom informacyjnym zgarnęły „Fakty”.źródło: ShutterStock

TVN24 zarobił w pół roku 70 mln zł. TVP drastycznie podniosła ceny reklam. Polski rynek medialny to ewenement: o informacje, widzów i pieniądze z reklam rywalizuje u nas aż siedem kanałów informacyjnych.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane