Klienci banków powinni walczyć o swoje prawa

autor: Beata Świątkowska16.07.2014, 08:20; Aktualizacja: 16.07.2014, 08:25
Bank

Bankźródło: ShutterStock

Osoba niezadowolona z usług instytucji finansowej może przenieść się do innej – tyle że w przypadku korzystających z kredytów hipotecznych nie jest to łatwe. Ich sytuacja jest też zła z tego względu, że choć Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (SOKiK) uznaje określone zapisy w umowach kredytowych za niedozwolone (abuzywne), to banki nie chcą uznawać składanych na tej podstawie reklamacji. To opłacalna taktyka – przecież tylko niewielki procent klientów decyduje się na wystąpienie do sądu

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze FB:

Komentarze (2)

  • dziadek(2014-07-16 15:20) Zgłoś naruszenie 00

    taaaaaaa Państwo to w łasnie grupa i to całkiem spora, dlaczego zatem struktury Panstwa mające działać w imieniu i dla dobra ogólu nie bronia praw swoich członków???

    Odpowiedz
  • tymek(2014-07-17 17:49) Zgłoś naruszenie 03

    zawsze ide tam gdzie taniej, obecnie kredyt gotowkowy mam w Getin...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane