Koniec z nieuczciwymi reklamami suplementów. Za przekręty drakońskie kary

autor: Patryk Słowik12.09.2017, 07:56; Aktualizacja: 31.01.2018, 11:19
Najważniejszy wydaje się przepis sankcyjny. Pozwoli on głównemu inspektorowi sanitarnemu wymierzyć karę nawet do 20 mln zł podmiotowi, który prowadzi reklamę suplementu diety sprzeczną z prawem.

Najważniejszy wydaje się przepis sankcyjny. Pozwoli on głównemu inspektorowi sanitarnemu wymierzyć karę nawet do 20 mln zł podmiotowi, który prowadzi reklamę suplementu diety sprzeczną z prawem.źródło: ShutterStock

Drakońskie kary za przekręty, nowe zasady znakowania opakowań i ograniczenie inwencji reklamowej . To kluczowe postanowienia szykowanych właśnie przepisów.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • XR(2020-01-10 11:01) Zgłoś naruszenie 00

    Pozbyć się stanowczo farmacji, zakończyć biznes białej mafii i problem się skończy. Organizm wraca do zdrowia po ziołach i naturalnych związkach a nie po trutkach produkowanych w laboratoriach a następnie nafaszerowanych dodatkowymi nabłyszczaczami i kolorami. W witaminach z apteki nie ma witamin albo są jej śladowe ilości - policzcie sobie ile warta jest witamina a ile kosztuje w aptece w pięknej otoczce!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane