Mało chętnych na fundusz pekaesowy. Dlaczego samorządy złożyły tak niewiele wniosków?

autor: Katarzyna Nocuń22.08.2019, 07:55; Aktualizacja: 22.08.2019, 07:56
Zainteresowanie dofinansowaniem linii autobusowych w części województw jest znikome. Kwoty, na jakie opiewają wnioski samorządów, są znacznie niższe niż sumy do wydania na deficytowy publiczny transport.

Zainteresowanie dofinansowaniem linii autobusowych w części województw jest znikome. Kwoty, na jakie opiewają wnioski samorządów, są znacznie niższe niż sumy do wydania na deficytowy publiczny transport.źródło: ShutterStock

Zainteresowanie dofinansowaniem linii autobusowych w części województw jest znikome. Kwoty, na jakie opiewają wnioski samorządów, są znacznie niższe niż sumy do wydania na deficytowy publiczny transport.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (27)

  • Jaroslaw K.(2019-08-22 11:04) Zgłoś naruszenie 73

    Tu raczej powinno się wprowadzić możliwość zamawiania autobusu przez SMS wcześniej. Wtedy trasa autobusu jest według zapotrzebowania. Tak jest np. w Swajcarii. Autobus jedzie przez daną wioskę jeśli jest zapotrzebowanie.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • alicja maj(2019-08-22 10:12) Zgłoś naruszenie 198

    Po prostu zwisa im dobro ludzi niezamożnych. Niech jadą rowerem.

    Odpowiedz
  • Sokular(2019-08-22 10:11) Zgłoś naruszenie 127

    Powód dosyć prosty:jednorazowa subwencja nie jest w stanie rekompensować nierentownych tras z małą frekwencją.Powód wcześniejszych ich likwidacji musiał być taki.To biznes.

    Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie