Miliony za czas zmarnowany na lotniskach

autor: Patrycja Otto28.12.2017, 07:54; Aktualizacja: 28.12.2017, 08:23
Berlin Tegel Airport, Berlin, Niemcy

Nadal niewiele osób składa reklamacje, choć w przypadku opóźnionego lub odwołanego lotu pasażerowie są uprawnieni do otrzymania odszkodowania w wysokości od 250 do nawet 600 euro, w zależności od trasy przelotuźródło: ShutterStock

Rośnie liczba uprawnionych do odszkodowania za opóźniony lub niezrealizowany lot. Chaos w Ryanairze, który odwoływał nawet 40–50 lotów dziennie, bankructwo Air Berlin czy awaria systemu informatycznego w British Airways to zdarzenia, które w tym roku zakłóciły pracę europejskich, a przy okazji i naszych lotnisk.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (3)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie