Zobacz, jakie są obowiązki pracodawcy w razie wypadku przy pracy

autor: Agnieszka Brzostek31.08.2016, 07:00
wypadek w pracy, praca, pracownik

O wypadku pracodawca powinien powiadomić PIP.źródło: ShutterStock

Jeśli w firmie doszło do wypadku, pracodawca poza udzieleniem pierwszej pomocy poszkodowanym i eliminacją zagrożenia, powinien powiadomić inspektora pracy lub prokuratora, jeśli zdarzenie miało charakter ciężki.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane