Biura podróży kontra turyści. Klienci składają coraz więcej skarg

autor: Patrycja Otto25.07.2019, 08:00; Aktualizacja: 25.07.2019, 08:28
Szeroki katalog zarzutów znalazł się w skardze, która trafiła do Ministerstwa Sportu i Turystyki. Osoba indywidualna, która ją złożyła, nie kryje, że w ten sposób chciała nadać sprawie szybszy bieg. Skarga też dotyczy Itaki, której zarzucane jest naruszanie ustawy o usługach turystycznych oraz nieodprowadzanie podatków od wszystkich uzyskiwanych dochodów.

Szeroki katalog zarzutów znalazł się w skardze, która trafiła do Ministerstwa Sportu i Turystyki. Osoba indywidualna, która ją złożyła, nie kryje, że w ten sposób chciała nadać sprawie szybszy bieg. Skarga też dotyczy Itaki, której zarzucane jest naruszanie ustawy o usługach turystycznych oraz nieodprowadzanie podatków od wszystkich uzyskiwanych dochodów.źródło: ShutterStock

Od początku roku do urzędu antymonopolowego trafiło ponad 100 skarg od konsumentów na biura podróży. Jedna czwarta dotyczyła jednego z największych – Itaki

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (5)

  • veto(2019-07-26 07:28) Zgłoś naruszenie 63

    Janusze i Grażynki pojechali w świat ...

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • Janusz(2019-07-27 19:14) Zgłoś naruszenie 12

    dlatego nie jeżdżę z tym szamb.... a indwidualnie

    Odpowiedz
  • Matkapolka(2019-07-28 22:17) Zgłoś naruszenie 00

    PODAM PRZYKŁAD Z MOJEGO PODWÓRKA. SYN WYKUPIŁ PÓŁ ROKU WCZEŚNIEJ W RAINBOW POBYT WAKACYJNY DLA 2 OSOB W HOTELU 4*NA CHORWACJI A MIESIĄC PRZED WYLOTEM BIURO WYCOFALO TE OFERTĘ PROPONUJĄC MU JAKIEŚ TANIE BUNGALOWY.OCZYWISCIE OBRACALI JEGO 1000zl ZALICZKI A POTEM GO WYKRECILI.JA TEZ WYKUPIŁAM WYJAZD W 4*HOTELU 5 MIESIĘCY WCZEŚNIEJ W BIURZE-TUI I WPLACILAM ZALICZKĘ DLA DWÓCH OSÓB WYBIERAJAC SZCZEGOLNIE TEN KONKRETNY TERMIN WYLOTU KTÓRY ZRESZTA BIURO MIAŁO W OFERCIE Z WYLOTEM RANO BO MIAŁAM PROBLEMY Z OPUCHLIZNA NÓG ZWIĄZANA ZE STANEM ZDROWIA.NA TYDZIEŃ PRZED WYLOTEM POD KONIEC MAJA ZMIENIONO MI WYLOT NA NOCNY CO BYŁO DLA MNIE ZAGROŻENIEM I GDZIE W HOTELU BYLIŚMY OK.2 W NOCY.STRACILIŚMY PÓŁ DNIA POBYTU .ZRESZTĄ BYŁO TAM W HOTELU 26 POLAKOW KTÓRYM TEZ ZMIENIONO LOTY.TAK WYLOT JAKI I PRZYLOT.DLATEGO PLANOWANIE I KUPOWANIE KOTA W WORKU TO CODZIENNOSC NIEUCZCIWYCH BIUR PODRÓŻY W POLSCE.CIEKAWE DLACZEGO TUI W NIEMCZECH TAKICH PRAKTYK NIE STOSUJE. ???CZYŻBY UWAŻALI POLAKOW JAKO DRUGI SORT TURYSTYCZNY I NIE MAJĄ OBOWIĄZKU DOTRZYMYWANIA UMÓW KTÓRE ZAWARLI WCZEŚNIEJ Z KLIENTAMI???AŻ BOJĘ SIĘ LATAC I CO MI PRZED WYLOTEM ZAFUNDUJA DLATEGO OMIJAM TE BIURA JUŻ.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane