"Globalnym wydawcą gry jest Deep Silver (marka wydawnicza Koch Media GmbH). 'TWoM:TLO' dystrybuowany jest w wersji pudełkowej na większości wiodących rynków growych oraz w wersji cyfrowej, w tym w sklepach PlayStation Store i Xbox Store. Cena detaliczna gry to ok. 30 USD za sztukę (różni się w zależności od sklepu i rynku)" - czytamy w komunikacie.

Najnowsza produkcja 11 bit studios już od kilku tygodni dostępna jest w przedsprzedaży. Cieszy się dużym zainteresowaniem, podała firma.

"Sprzedaż pre-orderów przekroczyła nasze oczekiwania jak również szacunki przygotowane przez Deep Silver. To dowód, że rynek czekał na nasz tytuł. To również dobry prognostyk, jeśli chodzi o możliwą sprzedaż w okresie popremierowym" - powiedział prezes Grzegorz Miechowski, cytowany w komunikacie.

Łączny koszt produkcji "TWoM:TLO" nie przekroczył kilkuset tysięcy złotych. "Przychody z przedsprzedaży 'TWoM:TLO' już pokryły nasze wydatki na stworzenie gry" - oświadczył prezes 11bit.

Zwrócił uwagę, że wersja konsolowa "This War of Mine" będzie różniła się od wersji na komputery PC (zadebiutowała 14 listopada 2014 r.) i urządzenia mobilne. W grze pojawią się m.in. dzieci, co sprawi, że "TWoM:TLO" będzie jest pełniejszym obrazem wojny i ma zapewnić graczom daleko większe spektrum emocji.

"Spółka na potrzeby edycji konsolowej stworzyła również nowy system sterowania pod kątem kontrolera (tzw. gamepada), oraz dodatkową zawartość wyłącznie dla konsoli PlayStation 4" - czytamy dalej.

Miechowski sygnalizuje, że spółka rozmawia z Deep Silver w sprawie wydania płatnego dodatku (DLC) do podstawowej wersji "This War of Mine", rozbudowującego grę o elementy z "TWoM:TLO".

"Od strony technicznej jesteśmy gotowi, żeby takie DLC wypuścić bardzo szybko. Szczegóły musimy jednak ustalić z naszym partnerem" - wyjaśnił Miechowski.

Deep Silver, jako wydawca "TWoM:TLO", partycypował w finansowaniu produkcji. Odpowiada również za promocję i marketing gry. W ocenie prezesa 11bit, premiera "TWoM:TLO" będzie miała decydujący wpływ na wyniki finansowe spółki w I kwartale i całym 2016 r. Przyczyni się też do wzmocnienia marki "This War of Mine", podsumowano w informacji