statystyki

Reklama dźwignią handlu? Nieco zwichniętą

autor: Piotr Dziubak31.03.2015, 07:20; Aktualizacja: 31.03.2015, 09:37

O 2,4 proc. w Polsce i o 4,4 proc. na świecie wzrosną wydatki reklamowe w 2015 r. W kraju wartość rynku osiągnie poziom 6,702 mld zł netto – wynika z opublikowanego właśnie raportu domu mediowego ZenithOptimedia Group.

Rynek reklamy jest stabilny, ale jego wartość w Polsce będzie rosła dwa razy wolniej niż na świecie – najszybciej w segmencie wideo online. Eksperci zweryfikowali swoje prognozy. W grudniu zapowiadali wzrost o 3,1 proc. dla Polski. Według nich rynek reklamy miał być wart 6,745 mld zł.


Pozostało jeszcze 91% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane