statystyki

TVP chce mocniej wejść w internet. Oto nowa strategia Telewizji Polskiej

autor: Elżbieta Rutkowska29.07.2019, 08:14; Aktualizacja: 29.07.2019, 08:36
Nadawca publiczny szerzej zarzuci sieci na odbiorców.

Nadawca publiczny szerzej zarzuci sieci na odbiorców.źródło: ShutterStock

Na rynku może się pojawić dekoder kolejnej dużej telewizji.

Nadawca publiczny szerzej zarzuci sieci na odbiorców. Będzie świadczyć usługi over-the-top (OTT), tzn. umożliwi telewidzom oglądanie kanałów TVP za pośrednictwem internetu. To element strategii zmierzającej do osiągnięcia pozycji lidera rynku pod względem dystrybucji programów.

Czy to oznacza, że TVP planuje wprowadzenie własnego dekodera OTT?


Pozostało jeszcze 89% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane