Klienci przeegzaminowali instytucje finansowe w Polsce pod kątem funkcjonalności smartfonowych aplikacji. I trzeba się z ich opiniami liczyć. Bo... mogą wybrać inną ofertę
Bankowe aplikacje mobilne pozwalają użytkownikom skorzystać z szerokiej gamy usług powiązanych z ich kontem osobistym bez konieczności używania laptopa. Wystarczy smartfon i dostęp do sieci, aby z każdego miejsca na świecie sprawdzić stan konta, wysłać przelew, jak również założyć lokatę czy złożyć wniosek o kredyt.
Zawarte w raporcie Mobee Dick „Bank.Jest.Mobi 2016” badania wskazują jednoznacznie, że aplikacja mobilna przestała być tylko dodatkiem do relacji konsumenta z bankiem, ale jest coraz bardziej istotnym jej elementem. 74 proc. klientów nie wyobraża sobie, aby instytucja obsługująca ich rachunek nie posiadała takiej funkcjonalności w swoim portfolio. Zdaniem twórców raportu banki w Polsce ambitnie podchodzą do aktywności w kanale mobilnym i nadążają za rozwojem technologii mobilnych, wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania.