statystyki

Przegląd aplikacji mobilnych w polskich bankach. Sprawdź, jakie funkcje proponują swoim klientom

autor: Jacek Uryniuk27.11.2013, 06:44; Aktualizacja: 27.11.2013, 16:09
mobilne-telefon-karta płatnicza

Wszystkie aplikacje mobilne banków są dostosowane do pracy na systemie Android i iOS.źródło: ShutterStock

Już kilkanaście instytucji finansowych oferuje klientom aplikacje mobilne, pozwalające zarządzać kontem osobistym za pomocą telefonu komórkowego. Zakres funkcjonalności tych rozwiązań stale się zwiększa.

Zdaniem Bretta Kinga, pomysłodawcy amerykańskiego Movenbanku oferującego obsługę klientów wyłącznie przez komórkę, już w 2016 r. przeciętny klient będzie odwiedzał bankowy oddział raz w roku, a 40 proc. klientów nie będzie przychodzić do placówek wcale. W opinii Kinga na świecie za 10 lat dostęp mobilny będzie podstawowym kanałem bankowości, internet i tablety staną się drugim kanałem, bankomaty trzecim, call center czwartym, a oddziały instytucji finansowych znajdą się dopiero na piątym miejscu.


Pozostało jeszcze 89% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • aabc(2013-11-27 08:36) Zgłoś naruszenie 00

    Korzystam. Ale zadziwia mnie "rozdrobnienie" na rynku mobilnej bankowości. Co bank to inna aplikacja. Czy będzie stać sklep lub sieć sklepów na kilka opcji w regulowaniu mobilnym za zakupy, dla każdego banku inna? A banków mamy i mamy ...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane