Od rana klienci grupy Bre: Bre Banku, mBanku i Multibanku nie mogli korzystać z serwisów internetowych tych instytucji. Awaria została usunięta, klienci dostaną zwrot pieniędzy za transakcje w placówkach bankowych.

Strony informacyjne oraz serwisy transakcyjne mBanku i MultiBanku były dziś niedostępne. Jak poinformował serwis prasowy banku, awaria została usunięta. Pieniądze klientów były i pozostają bezpieczne. Podczas utrudnień w dostępie do serwisów klienci mogli realizować operacje za pośrednictwem mLinii i multilinii oraz w placówkach MultiBanku.

"Klienci mogą realizować bieżące operacje za pośrednictwem operatorów mLinii (801 300 800) lub multilinii (801 300 000) - opłaty za wykonywanie czynności będą zwracane automatycznie" - informuje Krzysztof Olszewski z Bre. Dodatkowo, klienci MultiBanku mogą realizować operacje w placówkach banku - także w tym wypadku opłaty za wykonywane czynności będą zwracane.

Autoryzacje transakcji realizowanych kartami płatniczymi mBanku i MultiBanku odbywają się bez utrudnień.