Za brak ogrzewania należy się rekompensata

05.01.2016, 07:00
kaloryfer ogrzewanie grzejnik

Przedsiębiorstwo ciepłownicze jest zatem obowiązane dostarczać ciepło zgodnie z zawartą z odbiorcą umową.źródło: ShutterStock

W przypadku złej jakości parametrów przesyłanego ciepła konsumenci mają prawo do bonifikaty. Jeśli poniosą szkodę na skutek przerw w dostawach, mogą zwrócić się do przedsiębiorstwa ciepłowniczego o wypłacenie odszkodowania

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • ???(2016-01-06 07:20) Zgłoś naruszenie 12

    W przypadku poniesienia szkody na skutek przerw w dostawach ciepła, można zwrócić się także do przedsiębiorstwa ciepłowniczego o wypłacenie odszkodowania za szkody. Przedsiębiorstwo ciepłownicze odpowiada za wyrządzoną odbiorcy szkodę na zasadach ogólnych, wynikających z przepisów kodeksu cywilnego. Odbiorca musi jednak wykazać szkodę i jej związek z przerwą w dostawie ciepła oraz określić jej wysokość" czyli jak klient marznie to nie jest wykazanie?--czy to gazeta Prawna czy Gazeta toaletowa . Dlaczego autor na takie proste samonasuwające sie pytanie nie odpowiedział?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie