Odwołany lot? Sprawdź, jak uzyskać odszkodowanie od linii lotniczej [PORADNIK]

autor: Maciej Suchorabski14.05.2018, 07:00; Aktualizacja: 14.05.2018, 07:14
Brak udzielenia przyczyny odwołania lotu nie oznacza, że odszkodowanie nie przysługuje pasażerowi

Brak udzielenia przyczyny odwołania lotu nie oznacza, że odszkodowanie nie przysługuje pasażerowiźródło: ShutterStock

Odszkodowanie za odwołany lot jest jednym z podstawowych praw pasażerów podróżujących liniami lotniczymi. Dzięki naszemu poradnikowi dowiesz się, w jakich sytuacjach możesz ubiegać się o wypłatę należnej ci kwoty, ile może wynieść odszkodowanie oraz co robić w sytuacji, gdy przewoźnik nie odpowiada na złożoną reklamację. Poznaj swoje prawa i obowiązki linii lotniczych.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • Janek(2018-08-07 17:02) Zgłoś naruszenie 10

    Nie lepiej samemu usiąść i wypełnić formularz kontaktu dostępny na stronach linii lotniczych? 20 minut pracy i kilkaset Euro w kieszeni ;-)

    Odpowiedz
  • Słoneczko123(2018-07-17 18:48) Zgłoś naruszenie 00

    Uzyskałam odszkodowanie z pomocą innej firmy niż airhelp, było to Claim Flights, szybko złożyłam wniosek na ich stronie i resztą zajęli się oni, biorą tylko 25% od uzyskanej kwoty

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane