statystyki

Jest parę sposobów, by łatwiej sprzedać się w internecie

autor: Patrycja Otto08.09.2015, 12:48; Aktualizacja: 08.09.2015, 13:09
Zakupy on-line coraz popularniejsze

Zakupy on-line coraz popularniejszeźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Dynamiczny rozwój e-commerce dla klientów oznacza większy wybór, dla sprzedawców większą konkurencję i konieczność szukania skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorcy.

Reklama


Reklama


Prognozy rozwoju sprzedaży internetowej na najbliższe lata są bardzo dobre. Według szacunków firmy Sociomantic Labs krajowy e-commerce będzie rósł w tempie dwucyfrowym. W tym roku dynamika ma sięgnąć przynajmniej 15 proc., co oznacza, że wartość rynku na koniec tego roku przekroczy 31 mld zł. Serwis Sklepy24.pl szacuje, że na koniec ubiegłego roku w polskim internecie funkcjonowało już ponad 14 tys. sklepów. O 47 proc. więcej niż przed pięcioma laty.

Nie tylko nowym graczom, ale i tym od dawna działającym coraz trudniej przebić się z ofertą do klienta. Szczególnie że asortyment bardzo często jest identyczny albo bardzo podobny. Niska cena już nie wystarcza, by skusić klientów, a poza tym sprzedawcy mają świadomość, że najtańszy towar to droga donikąd, bo zwykle oznacza lata oczekiwania na przyzwoite zyski. Co zatem zrobić, żeby zostać zauważonym w sieci?

Trzeba się wyróżnić

– Od początku trzeba dobrze zdefiniować swoją ofertę. Postawiłem na herbaty wysokiej jakości sprowadzane z Chin. Wiedziałem, że handel będzie opłacalny tylko wówczas, gdy zaproponuję odpowiednio wysoką cenę, szczególnie że import nie jest tani. Nie było więc mowy o dołączeniu do grona firm stawiających na agresywną politykę cenową czy sprzedaż za pośrednictwem Allegro – opowiada o swoich początkach Dariusz Kulpaka, właściciel firmy BacaraArt, prowadzący sklep www.herbatyartystczne.com. – Dlatego od razu zainwestowałem w nowatorskie opakowanie w formie bomboniery, atrakcyjny znak towarowy i ekskluzywnie wyglądającą stronę. To chwyciło, nasza sprzedaż z miesiąca na miesiąc rośnie. Wejście w biznes było jednak droższe, niż ma to miejsce zwykle w internecie – tłumaczy Dariusz Kulpaka.


Pozostało jeszcze 86% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

  • http://bit.ly/1UCuGRt(2015-09-08 18:59) Odpowiedz 00

    Jestem po przeczytaniu ebooka, który w przedsprzedaży dostałem od mojego przyjaciela - http://bit.ly/1UCuGRt - zawiera mnóstwo porad i pomysłów na temat generowania dużych przychodów w internecie - od prostych zagadnień i historii do generowania stałego, pasywnego dochodu. Zacząłem już pierwszy etap prac i w ciągu pierwszych 3 dni od uruchomienia małego sklepu osiągnąłem dochód rzędu 2 tysięcy złotych. A to dopiero początek, bo zamierzam NAPRAWDĘ rozwinąć skrzydła! Chciałbym upowszechnić tą informację - gorąco polecam to wydawnictwo, bo jest tego warte!

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Polecane

Reklama