Finansowana ze środków europejskich kampania „Get a Fruit” to program informacyjno-promocyjny mający na celu zwiększenie spożycia świeżych owoców (brzoskwiń, śliwek, nektarynek, wiśni i moreli na rynku wewnętrznym Niemiec, Polski, Czech i Chorwacji.

W ramach wspieranej przez Unię Europejskąkampanii„GetaFruit”wChorwacji,PolsceiCzechach odbyłasięseria udanych przedstawień teatralnych,podczas którychosoby w każdymwieku miałyokazję dowiedziećsię więcej o korzyściach włączenia świeżych owoców do codziennej diety,ale także bezpieczeństwa spożycia owoców w Europie dzięki zintegrowanemu podejściu Unii Europejskiej do zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa diety.

Używając hasło „Tojestproste, tojestpyszne,tojesteuropejskie”, celemkampanii byłopodkreślenie korzyścipłynących z włączeniaświeżychowoców dodiety,ich wartościodżywczych, ale takżetego, że europejska konsumpcja owoców jest bezpieczna dzięki zintegrowanemu podejściu do zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa produktów.UE ustanowiła bardzo surowe ramy prawne, które zmuszają europejskichproducentówdostosowanianajwyższychstandardówjakościibezpieczeństwa żywności w całym procesie produkcji, aby zapewnić, że tylko pożywne i smaczne produkty dotrą do konsumentów.

W ramach „GetaFruit”UEkontynuujeinicjatywy mającenaceluinformowaniespołeczeństwa w Niemczech,Polsce,Czechach iChorwacji poprzezpromowanieniesamowitejjakości europejskich świeżych owoców za pomocą przedstawień teatralnych,aby zwiększyćświadomość europejskiej jakości świeżych owoców i aby spożycie owoców stało się częścią codziennej diety.

Możesz dowiedziećsię więcej na naszej stronie internetowej: https://getafruit.eu/a także możesz śledzić nasze konta w mediach społecznościowych naFacebooku: https://www.facebook.com/getafruiteuiInstagramienahttps://www.instagram.com/getafruiteu.

ikona lupy />
Get a fruit / Materiały prasowe