statystyki

Właściciel Stadler Rail: Połowa wartości każdego pociągu Flirt dla PKP IC jest z Polski

autor: Konrad Majszyk, Marek Tejchman26.01.2016, 07:37; Aktualizacja: 26.01.2016, 08:44
Będzie konsolidacja na rynku?

Będzie konsolidacja na rynku?źródło: ShutterStock

Co 10. pracownik Stadlera pracuje nad Wisłą – twierdzi Peter Spuhler, właściciel grupy Stadler Rail.

Na tory wyjechały dwa nabytki PKP Intercity: Flirt produkcji Stadlera i Dart z Pesy. Czym różnią się pańskie pociągi od tamtych?

Flirt jest pojazdem dopracowanym i sprawdzonym. Dostarczyliśmy 1178 składów tego typu do odbiorców w 17 krajach. Parametr dostępności tego taboru wynosi między 99 a 100 proc., co świadczy o wysokiej niezawodności i jest świetnym wynikiem w porównaniu z konkurentami.

Czy podczas ostatnich mrozów PKP Intercity informował o usterkach nowych flirtów?

Mieliśmy pojedyncze przypadki awarii drzwi. Problem został natychmiast rozwiązany. Pociąg pasażerski to złożona konstrukcja, a na początku eksploatacji pojazdów zwykle zdarzają się choroby wieku dziecięcego. Ważne, aby je niezwłocznie eliminować.

2015 r. był dla Stadlera czasem żniw w Polsce?


Pozostało 84% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie