Właściciel Polskiego Busa: Oferujemy wyższą jakość niż Ryanair. Nie boimy się Pendolino

autor: Konrad Majszyk22.09.2015, 07:46; Aktualizacja: 22.09.2015, 08:07
polski bus

Ponad 97 proc. zespołu jest zatrudniona na umowach o pracę. Na początku na 3-miesięczny okres próbny, później na czas nieokreślony.źródło: Materiały Prasowe

Nasz największy konkurent? Pendolino, choć nie mam powodów się go bać. Bo jako propozycja dla pasażera wymaga jeszcze ono dopracowania – mówi Brian Souter, właściciel Polskiego Busa.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna

Reklama

Komentarze (5)

  • Jan(2018-02-24 22:57) Zgłoś naruszenie 00

    Nie załamujcie , macie kilka habilitowanego ale nie wyjaśnię wam jakich niech się ludzie nacinają i sami ocenią że nie wszystko złoto , co się świeci.

    Odpowiedz
  • MK(2015-09-23 10:18) Zgłoś naruszenie 00

    jeżdże często PB na trasie Rzeszów - Wrocław,ostatnio jechałam innym autokarem z konkurencyjnej firmy i było lepiej, podają wodę, jakieś słodycze, jest większe pomieszczenie na toaletę, nie ma bałaganu z biletami.Dlatego minęła mi euforia PB, coś musi się zmienić bo nie jest już tak konkurencyjny. A jeszcze ten postój w Krakowie pół godziny , po co to komu, albo fotelik dla dziecka trzeba mieć swój jak by PB nie było stać kupic kilka fotelików i udostepnić pasażerom.

    Odpowiedz
  • mirek z Kocewa(2015-09-22 14:47) Zgłoś naruszenie 00

    polski bus jest ok,polecam mirek

    Odpowiedz
  • kzyn(2015-09-22 10:35) Zgłoś naruszenie 10

    PB zaczyna kursowanie do mniejszych miast, bo wiedzą, że od grudnia na kilku trasach nie będą mieli już czego szukać. Kraków-Warszawa, Wrocław-Gdańsk, Warszawa-Białystok czy Warszawa-Gdańsk pociąg będzie dużo szybszy i niewiele tańszy.

    Odpowiedz
  • Darek(2015-09-22 09:04) Zgłoś naruszenie 10

    Do autora artykułu:
    1. Właściciel chwali się wyższymi standardami obsługi - czyżby nie wiedział, że na wszystkich liniach już dawno nie serwują napojów, ciastka i lodów? O jakim serwisie mówi - przecież na linii Warszawa-Gdańsk zdjęli wszystko, co tylko się dało. Łącznie z kosztami postoju na Shell w Ostródzie. Ludzie jadą o suchym pysku 5h. Miał się skrócić czas przejazdu a tymczasem jest podobny, tylko warunki drastycznie obniżone. Nowa flota Volvo na tej linii niczym się nie różni - pod względem komfortu przejazdu - od poprzednich autokarów.
    2. Co tu porównywać - z wypowiedzi wynika, że powinien znać się na tej robocie, a tymczasem nie wpadł na pomysł by klikając przez internet bilet wprowadzić od razu rezerwację konkretnego miejsca? To by ograniczyło ilość prymitywnych zachowań podczas wejścia do autobusu
    3. Nawet w kolejkach miejskich konduktor sprawdza bilet skanując pasek kodowy, a polski bus szczycący jakością, nawet na to nie wpadł.
    Można czarować klienta i mówić o klasie premium, ale klienci to nie hołota. Widzimy, że właścicielowi chodzi tylko o jedno - zdobycie rynku i wydojenie z niego jak najwięcej. Gdyby choć trochę zależało im na jakości obsługi klienta, rozwiązania, o których piszę już dawno by były wprowadzone, bo są powszechnie na rynku znane i stosowane.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie