Autostrady przecięte bramkami: Miało być szybko i sprawnie, będzie wolno i w korku

autor: Konrad Majszyk, Tomasz Żółciak24.03.2015, 07:32; Aktualizacja: 24.03.2015, 09:58
System poboru opłat w Europie dla pojazdów lekkich

System poboru opłat w Europie dla pojazdów lekkichźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Autostrada Wielkopolska idzie w ślady koncesjonariusza z A1 i zapowiada rozbudowę swoich bramek. Mimo że rząd mówi o systemie opłat elektronicznych

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (3)

  • Hans(2015-03-26 10:36) Zgłoś naruszenie 00

    Winety tak jak w cywilizowanych krajach!!!

    Odpowiedz
  • bramka(2015-03-24 20:27) Zgłoś naruszenie 00

    Przydałyby się stanowiska kontrolne co 10 km kontrola w tym kraju to podstawa gospodarki jak w PRL-u przemysł.

    Odpowiedz
  • Jasiek.(2015-03-24 16:25) Zgłoś naruszenie 00

    Bzdura, że nie można rozbudować placu poboru opłat w Balicach. Z jednej strony faktycznie jest port lotniczy, ale z drugiej jest sporo miejsca. Wymagałoby to przesunięcia północniej nitki autostrady, ale sprawa jest bardzo prosta.

    Moim zdaniem koncesjonariusz po prostu oszczędza na czym może.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie