W segmencie Premium, dominowały samochody bazujące często na istniejących modelach, które dzięki rozmaitym "upiększeniom" uzyskiwały znacznie wyższą wartość. Ponadto w segmencie tym pokazywanych jest coraz więcej samochodów zarówno elektrycznych jak i hybrydowych. Ich ceny są oczywiście wysokie, nie mniej w tej grupie pojazdów nie ma tanich aut.
I tak np. Audi zaprezentowało w Paryżu limitowaną edycję modelu SQ5 TDI Exclusive Concept. Powstanie tylko 50 takich aut, a sprzedaż rozpocznie się na początku 2013 roku. Auto od standardowego modelu różni się nieznacznie. Samochód zyskał tapicerkę z czarnej skóry Nappa z białymi przeszyciami pokrywającą siedzenia, kierownicę oraz drążek zmiany biegów. W środkowej części foteli zastosowano wysokiej jakości tkaną skórę. Mimo tych niewielkich zmian samochód kosztuje 92 tys. euro, o 33 tys. 500 euro więcej niż model standardowy.
Spośród wielu nowości na stoisku Audi zainteresowanie wzbudzał najmniejszy SUV tej marki czyli koncepcyjny crosslane coup, Q2. To miejski, sportowy samochód, który zapowiada przyszłą linię modeli serii Q.
Z kolei Mercedes-Benz postawił na bezemisyjne samochody elektryczne. Marka zaprezentowała dwa kolejne takie modele. Koncepcyjna klasa B Electric Drive trafi do produkcji w 2014 roku. Auto ma cichy i bezemisyjny układ napędowy ze 136-konnym silnikiem elektrycznym. Litowo-jonowe baterie pozwalają pokonać bez ładowania 200 km.
SLS AMG Coup, Electric Drive to bezemisyjny samochód supersportowy korzystający z zaawansowanej technologii wprost z Formuły 1. To najszybszy produkowany seryjnie samochód elektryczny na świecie - od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,9 s.
Na stanowisku BMW uwagę zwraca koncepcyjny model hybrydowego MPV o nazwie Active Tourer. To zapowiedź pierwszego przednionapędowego auta niemieckiej marki. Samochód wygląda bardzo dynamicznie i masywnie. Auto zbudowano na nowej platformie, która stosowana będzie w przyszłych modelach MINI i BMW.
Volvo pokazało całkowicie nowy model uterenowionego hatchbacka V40 Cross Country. Wyróżnia się on podniesionym o 40 mm zawieszeniem oraz napędem na cztery koła. W historii Volvo to drugie auto typu Cross Country.
Rolls-Royce nie pokazał w Paryżu żadnej nowości. Wystawiono trzy aktualne modele - Ghost, Phantom i Phantom Drophead Coup, z tym, że wykończone w stylu art d,co. Polega to na nietypowym doborze skórzanej tapicerki z ozdobnymi haftami na zagłówkach, elementach ze stali nierdzewnej ręcznie wkomponowane w drewniane listwy wykończeniowe deski rozdzielczej i drzwi oraz w rozkładane stoliki dla pasażerów zajmujących tylne miejsca. Każdy nabywca Rolls-Royce'a będzie mógł skomponować własne elementy art d,co.
Z innych luksusowych marek Lamborghini pokazał model Gallardo, a Bentley zaprezentował zbudowany na bazie Continentala wyścigowe auto GT3. Marka zapowiada powrót do sportu w końcu 2013 r. Nowość Cadillac'a to model ATS z tylnym napędem, będący konkurencją dla m.in. Mercedesa kl. C. Aston Martin pokazał Vanquish'a. Ten kosztujący ok. 1 mln zł pojazd wyposażony jest w silnik o mocy 573 KM, który osiąga 100 km w 4,1 s. Jaguar pokazał w Paryżu nowy kabriolet F-Type.
Porsche zaprezentowało swój nowy model koncepcyjny - Panamera Sport Turismo. Łączy on w sobie cechy kombi oraz coupe. Samochód ma sportową bryłę oraz wiele detali z włókna węglowego. Jeszcze przed zajęciem miejsca w pojeździe można ustawić klimatyzację, by ustawiła we wnętrzu odpowiednią temperaturę. Pod maską koncepcyjnej Panamery pracuje hybryda typu plug-in.