Samochód nie jest typowym kabrioletem, ponieważ został wyposażony w sztywny, dwuczęściowy panel dachowy wykonany z włókna węglowego, który zdejmuje się ręcznie i chowa w przedziale bagażowym. Panel jest bardzo lekki - waży mniej, niż 6 kilogramów - dlatego kierowca może tę operację wykonać bez pomocy innych osób w kilka sekund.
Wersja Roadster wyróżnia się przeprojektowanymi tylnymi słupkami, dwutonowym lakierem nadwozia oraz obręczami aluminiowymi o średnicy 20 cali z przodu i 21 cali z tyłu. Pod maską pracuje wolno ssący silnik V12 o pojemności skokowej 6,5 litra i mocy 700 KM, a towarzyszy mu siedmiostopniowa, półautomatyczna skrzynia biegów przenosząca napęd na tylne koła. Samochód został wyposażony w system odłączania części cylindrów podczas spokojnej jazdy z niewielką prędkością oraz funkcję start/stop, co pozwala ograniczyć zużycie paliwa i emisję CO2.
Roadster przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3 sekundy (o 0,1 sekundy wolniej, niż Coupe) i rozpędza się maksymalnie do 350 km/h.
Ceny nowego modelu rozpoczynają się od 300 000 euro.