Za nieuczciwą loterię SMS odpowiada także operator sieci

autor: Sławomir Wikariak27.01.2014, 07:45; Aktualizacja: 27.01.2014, 08:39
Najwyższą dotychczas karę za loterię wprowadzającą w błąd klientów otrzymała Polska Telefonia Cyfrowa

Najwyższą dotychczas karę za loterię wprowadzającą w błąd klientów otrzymała Polska Telefonia Cyfrowaźródło: ShutterStock

Za nieuczciwą loterię SMS może odpowiadać nie tylko jej bezpośredni organizator, ale również operator sieci. Tak uznał Sąd Okręgowy w Warszawie

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (5)

  • Czytelnik(2014-01-27 14:24) Zgłoś naruszenie 00

    Trzeba trochę oskubać operatorów , którzy mało że na najdroższych połączeniach w naszym kraju próbują się dorobić to jeszcze wyrażają zgodę na loterie. Szczególnie dotyczy to Orange.

    Odpowiedz
  • ola(2014-01-27 22:21) Zgłoś naruszenie 00

    róbcie tak dalej a pozbędziecie się klientów

    Odpowiedz
  • TAKIE RZECZY TYLKO W ERZE(2014-02-06 12:37) Zgłoś naruszenie 00

    Operatorzy POWINNI DBAĆ O UCZCIWOŚĆ swojej oferty, a także o uczciwość kooperujących podmiotów. Od lat widzimy nieuczciwe zagrania w ramach różnych loterii i usług, ale warto wymagać jakości i ucziwości.
    PS ciekawostka z ERA/tmobile: wysyłam krótki kod *101# by dowiedzieć się ile mam środków w telefonie - w tmobile (chyba tylko tam?!) zabierają za to zapytanie kilka groszy! nie miałem tego haraczu u żadnego OPa...

    Odpowiedz
  • Grzegorz(2014-09-26 07:45) Zgłoś naruszenie 00

    Właśnie na waszej stronie nad ramką dodaj komentarz jest reklama ( takiej niby usługi płatnych sms- jesteś w formie? podaj wagę, wzrost, wiek, oblicz swoją idealną wagę)

    Odpowiedz
  • Bet(2015-03-04 22:53) Zgłoś naruszenie 00

    Znalazłam w sieci ciekawy komentarz, to może dotyczyć wielu z nas:
    "Skandalem jest to, że osoba będaca od kilkunastu lat klientem sieci, dostaje szokująco gorszą ofertę po zakończeniu umowy niż całkowicie nowy klient ! To jakiś totalny absurd i traktowanie dotychczasowego klienta jak najgorzej".

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane