Google szykuje alternatywę dla „ciasteczek”. Czy AdID zrewolucjonizuje internet?

autor: Daniel Maikowski27.09.2013, 13:00; Aktualizacja: 27.09.2013, 13:03
Cookies

Cookiesźródło: ShutterStock

Firma z Mountain View szykuje prawdziwą internetową rewolucję. Tak wynika z doniesień amerykańskiego dziennika „USA Today”, który klika dni temu poinformował o planach stworzenia alternatywy dla plików cookies. AdID, bo tak rzekomo nazywa się następca popularnych „ciasteczek”, miałby nam zapewnić większą prywatność, a przy okazji ułatwiłby życie reklamodawcom.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane