statystyki

Jakość obsługi przyciąga lepiej niż niskie ceny. Bo na dłużej

autor: Patrycja Otto17.03.2015, 08:43; Aktualizacja: 17.03.2015, 08:45
sklep z zabawkami

Klient nie jest dziś lojalny. Wybierze produkt czy usługę tej firmy, która zaproponuje korzystniejszą cenę. Wypracowywanie zysków w takiej sytuacji staje się coraz większym wyzwaniem dla przedsiębiorstw.źródło: ShutterStock

Zdobycie klientów jest trudne i kosztowne. Tym bardziej warto zatroszczyć się, żeby ich nie tracić

Klient nie jest dziś lojalny. Wybierze produkt czy usługę tej firmy, która zaproponuje korzystniejszą cenę. Wypracowywanie zysków w takiej sytuacji staje się coraz większym wyzwaniem dla przedsiębiorstw. Dlatego coraz więcej z nich dochodzi do wniosku, że lepszy efekt można osiągnąć, stawiając na jakość obsługi i szybkość reagowania na potrzeby klientów.


Pozostało 94% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane