statystyki

Jakość obsługi przyciąga lepiej niż niskie ceny. Bo na dłużej

autor: Patrycja Otto17.03.2015, 08:43; Aktualizacja: 17.03.2015, 08:45
sklep z zabawkami

Klient nie jest dziś lojalny. Wybierze produkt czy usługę tej firmy, która zaproponuje korzystniejszą cenę. Wypracowywanie zysków w takiej sytuacji staje się coraz większym wyzwaniem dla przedsiębiorstw.źródło: ShutterStock

Zdobycie klientów jest trudne i kosztowne. Tym bardziej warto zatroszczyć się, żeby ich nie tracić

Klient nie jest dziś lojalny. Wybierze produkt czy usługę tej firmy, która zaproponuje korzystniejszą cenę. Wypracowywanie zysków w takiej sytuacji staje się coraz większym wyzwaniem dla przedsiębiorstw. Dlatego coraz więcej z nich dochodzi do wniosku, że lepszy efekt można osiągnąć, stawiając na jakość obsługi i szybkość reagowania na potrzeby klientów.


Pozostało jeszcze 94% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane