statystyki

Platformy B2B pozwalają oszczędzić czas i pieniądze

autor: Patrycja Otto03.03.2015, 09:36; Aktualizacja: 03.03.2015, 09:46
umowa-zgoda

W państwach Unii na przestrzeni ostatniej dekady wskaźnik liczby transakcji B2B obsługiwanych przez narzędzia elektroniczne wzrósł z 9 do 15 proc. – wynika z danych Eurostatu.źródło: ShutterStock

Za pośrednictwem internetu przedsiębiorcy wydają już ponad 215 mld zł rocznie. To prawie dziesięć razy więcej niż klienci indywidualni

W państwach Unii na przestrzeni ostatniej dekady wskaźnik liczby transakcji B2B obsługiwanych przez narzędzia elektroniczne wzrósł z 9 do 15 proc. – wynika z danych Eurostatu. – Polska plasuje się poniżej średniej europejskiej. Można przypuszczać, że nasze przedsiębiorstwa będą równały w kierunku zachodnioeuropejskich – komentuje Piotr Matysik, prezes Marketplanet.


Pozostało jeszcze 90% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane