statystyki

Pop-up store, czyli sklep na chwilę. Moda czy pomysł wart uwagi

autor: Patrycja Otto17.02.2015, 11:11; Aktualizacja: 17.02.2015, 11:19

Negocjując umowę najmu powierzchni handlowej na okres kilku miesięcy, warto zapewnić sobie możliwość jej wydłużenia nawet na kilka lat. W przeciwnym razie wynajmujący przy powtórnych rozmowach może próbować wymusić zapisy na bardziej korzystne dla siebie

W centrach handlowych pojawia się coraz więcej tzw. pop-up storów – sklepów, które otwierają się na krótki okres, np. przed świętami i równie szybko znikają.


Pozostało 94% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane