statystyki

Własny outlet można mieć już za 50 tys. zł. Marże są zachęcające

autor: Patrycja Otto12.11.2013, 08:33; Aktualizacja: 12.11.2013, 14:39
Indywidualny przedsiębiorca ma jednak małe szanse na to, by zaistnieć w centrum outletowym ze swoją ofertą i skorzystać na nowej modzie.

Indywidualny przedsiębiorca ma jednak małe szanse na to, by zaistnieć w centrum outletowym ze swoją ofertą i skorzystać na nowej modzie.źródło: ShutterStock

Towar można kupić w specjalistycznej hurtowni. Niektóre również doradzą przy uruchamianiu biznesu.

Polacy coraz chętniej ubierają się w outletach. Dowodem na to jest rosnąca liczba klientów w tego rodzaju sklepach. Firma Neinver Polska deklaruje, że w przypadku jej centrów ten wzrost wynosi kilkanaście procent w skali roku i utrzymuje się od trzech lat. W 2012 r. zakupy w należących do niej Factory Outlet wyniosła 9,2 mln zł. Rok wcześniej było to 7,5 mln zł.


Pozostało jeszcze 91% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane