statystyki

Wyścig portali. Kto pierwszy, ten zarobi

autor: Piotr Dziubak09.06.2014, 07:20; Aktualizacja: 09.06.2014, 09:16
internet

Wraz ze wzrostem przychodów z reklamy radiowej również na tym rynku wzmocniła się rywalizacja o wpływy.źródło: ShutterStock

Zaostrza się pojedynek o miejsce lidera w polskim internecie. Wirtualna Polska i SportoweFakty.pl, Comperia i Telepolis.pl, Onet ze Skąpcem i Opineo – to tylko część transakcji, które w ostatnich tygodniach przeprowadzono na rynku spółek internetowych.

Wygląda na to, że bieg do portfeli reklamodawców na razie wygrywa WP, która po wcześniejszym przejęciu serwisu DobreProgramy.pl, a teraz SportoweFakty.pl prawdopodobnie wyjdzie na prowadzenie. Ale zapewne Onet, który dotychczas prowadził w tym rankingu, nie powiedział ostatniego słowa. Rynek aż huczy od spekulacji, kto sprzeda się następny. Wiadomo na przykład, że do kupienia jest serwis ABC Zdrowie, który wyceniono na 30 mln zł. Mówi się też o tym, że nabywców poszukują Bankier.pl i Wykop.pl.

Reklama On-Line w Polsce

Reklama On-Line w Polsce

źródło: Dziennik Gazeta Prawna


Pozostało jeszcze 84% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane