Eurobank udostępnił aplikację na Apple Watch. Umożliwia ona sprawdzenie stanu konta oraz otrzymywanie powiadomień mobilnych do konta.

Eurobank wprowadził kolejne udogodnienia do aplikacji mobilnej. Aplikacja na Apple Watch umożliwia prezentowanie 4 typów informacji:

- kwoty dostępnych środków w procentach, wyrażonej w formie graficznej (jako proc. zdefiniowanej uprzednio kwoty)
- kwoty dostępnych środków w PLN
- 7 ostatnich operacji wraz z ich szczegółami
- mobilnych powiadomień do konta (po uprzednim skonfigurowaniu powiadomień w serwisie eurobank online)


Jest to kolejne rozszerzenie funkcjonalności aplikacji mobilnej eurobanku. Klienci posiadający zainstalowaną aplikację mogą korzystać z widgetów (na system iOS oraz Android) oraz aktywnego kafla (Windows Phone), które to prezentują m.in. kwotę dostępnych środków oraz kwotę trzech ostatnich operacji (w zależności od decyzji klienta). eurobank w 2015 roku umożliwił wykorzystanie mechanizmu Touch ID, pozwalającego na zalogowanie się do aplikacji za pomocą odcisku palca.

W celu uruchomienia aplikacji niezbędna jest synchronizacja zegarka z iPhonem, a następnie zalogowanie się do aplikacji eurobank mobile na iPhonie oraz włączenie opcji „aktywuj Apple Watch”.

eurobank rekomenduje ustawienie kodu zabezpieczającego do zegarka. Zwiększa to ochronę danych dotyczących finansów, które mogą być wyświetlane na Apple Watch.

Aplikacja na Apple Watch jest widgetem - dodatkiem do aplikacji mobilnej eurobanku dla systemu iOS służącym do podglądu stanu konta i ostatnich operacji bez konieczności logowania w aplikacji mobilnej eurobank Aplikacja wymaga połączenia w parę zegarka Apple Watch z systemem WatchOS w wersji min. 2.2 z telefonem iPhone 5 lub nowszym z systemem iOS w wersji minimum 9 (iOS9).

Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem.