Trzeci co do wielkości bank w Polsce ma kolejną awarię systemu elektronicznej bankowości. Jak poinformował BZ WBK występowały utrudnienia w dostępie do usług BZWBK24 internet, BZWBK24 mobile, Moja Firma Plus, iBiznes24 skutkujące spowolnionym działaniem serwisów lub brakiem dostępu do niektórych ich funkcji, w szczególności historii rachunku.

Około godziny 17.00 BZ WBK poinformował, że prace naprawcze serwisów BZWBK24 internet, BZWBK24 mobile, Moja Firma Plus, iBiznes24 zostały pomyślnie zakończone.

Poprzednia, „duża” awaria w BZ WBK miała miejsce w listopadzie 2013 roku. Niektórzy klienci instytucjonalni Banku Zachodniego WBK nie mogli korzystać z jednej z opcji bankowości elektronicznej, zlecenia przelewu. W wyniku awarii przedsiębiorcy zostali pozbawieni szans na przesyłanie pieniędzy z rachunków firmowych do kontrahentów czy pracowników. 26 listopada 2013 roku bank powiadomił klientów o utrudnieniach w wykonywaniu przelewów w serwisie BZWBK24. Dotyczyły one niektórych klientów indywidualnych i firmowych. Część z nich miała trudności z realizacją przelewów zlecanych przy wykorzystaniu wyszukiwarki listy odbiorców.