Facebook, Groupon i inni. Modne debiuty nie pozwoliły zarobić inwestorom

autor: Piotr Rosik21.08.2012, 11:06; Aktualizacja: 21.08.2012, 11:09
Papiery Facebooka zostały od momentu majowego debiutu przecenione o połowę.

Papiery Facebooka zostały od momentu majowego debiutu przecenione o połowę.źródło: Bloomberg
autor zdjęcia: Scott Eells

Akcjonariusze większości spółek, które z wielką pompą i nadziejami debiutowały w ciągu ostatnich 12 miesięcy, najczęściej liczą w tej chwili straty. Wśród największych przegranych są inwestorzy, którzy uwierzyli w modne firmy z sektora nowych technologii, prowadzące biznesy internetowe, które weszły na amerykańską giełdę Nasdaq.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane