Reklamy chwilówek nie będą już wprowadzały w błąd

autor: Patryk Słowik20.07.2017, 07:41; Aktualizacja: 23.07.2017, 09:25
pieniądze

Część przedstawicieli branży ma wątpliwości, czy nowe regulacje pomogąźródło: ShutterStock

Eksperci zwracają uwagę, że nowa ustawa wcale nie zwiększy bezpieczeństwa konsumentów. Wyraźnie zmniejszyć może się za to sama liczba spotów reklamujących krótkoterminowe pożyczki.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • miś(2017-10-05 10:32) Zgłoś naruszenie 00

    Tak jest !!!

    Odpowiedz
  • Wojtek25(2017-10-05 10:26) Zgłoś naruszenie 00

    Bardzo się cieszę z tego powodu. Sam miałem problem z firmą która udzielała pożyczek. Skończyło się to porozumieniem stron, bo kilku pismach od prawników. Na szczęście trafiłem na kancelarię, która mi pomogła. Gorąco mogę polecić Kancelarię Grzybkowski Guzek https://grzybkowskiguzek.pl.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane