W samym środku wakacji eSmoking World, największa multibrandowa sieć dystrybucji e-papierosów i alternatywnych wyrobów nikotynowych w Polsce należąca do British American Tobacco, rozpoczęła kampanię #OdpalaszJakość. Kampania potrwa do końca roku i ma być podziękowaniem dla klientów sieci za ciągłe motywowanie jej pracowników do podnoszenia jakości.

Podstawowym celem kampanii jest jednoznaczne wskazanie, że warto poszukiwać i wymagać jakości, a rosnąca świadomość i oczekiwania klientów w tym zakresie są dla sieci najskuteczniejszą motywacją oraz bodźcem do rozwoju i samodoskonalenia. Długoterminowym celem kampanii jest budowanie szerokiej świadomości wśród dorosłych użytkowników produktów zawierających nikotynę (bo tylko do takich kierowana jest oferta sieci), że sięganie wyłącznie po jakościowe, certyfikowane wyroby nie tylko wpływa na ich osobisty komfort, ale także pomaga ograniczać poważne zagrożenia, m. in. zdrowotne.

Klient w centrum zainteresowania

Organizatorzy wskazują, że to dzięki lojalności i rosnącej świadomości klientów, którzy oczekują najwyższych standardów, są nieustająco motywowani do oferowania produktów najwyższej jakości.

W kampanii, która ma być przede wszystkim podziękowaniem za lojalność klientów, biorą udział pracownicy eSmoking World, co ma eksponować wagę, jaką sieć przykłada do profesjonalnego doradztwa i indywidualnego, spersonalizowanego kontaktu z dorosłymi osobami poszukującymi alternatyw dla tradycyjnego palenia oraz dotychczasowymi nabywcami. Jest ona zarazem ukłonem wobec osobistego zaangażowania własnych pracowników. To ich wiedza i motywacja są unikalnym kapitałem i najwyższą wartością obranego przez sieć modelu sprzedaży.

Wskazanie klienta jako inspiracji i motywacji działań jest głęboko uzasadnione, bo to on wymaga i rozlicza z jakości. Każdy punkt eSW na mapie Polski dysponuje profesjonalnym doradztwem w zakresie alternatywnych wyrobów zawierających nikotynę, w tym liquidów do e-papierosów oraz saszetek nikotynowych. W filozofię działań sieci wpisany jest też ciągły wysiłek, by nieustannie badać i rozwijać potencjalnie mniej szkodliwe produkty, aby dać realny wybór konsumentom.

Ideą kampanii jest też uświadomienie klientom, że w sklepach z sieci eSW sprzedawane są liquidy, czyli płyny do e-papierosów dostarczane jedynie przez sprawdzonych polskich przedsiębiorców. To wsparcie dla rodzimego rynku i polskiej przedsiębiorczości, ale także wyraz troski o legalny obrót towarów podlegających specjalnym regulacjom.

Zmotywowani i motywujący do odpowiedzialności

Nie ma jakości bez odpowiedzialności – zarówno za to, co jest oferowane klientowi, ale też za to, jak działalność firmy wpływa na otoczenie. Dlatego kampanii eSW #OdpalaszJakość towarzyszy postulat wskazywania na korzyści środowiskowe płynące ze świadomego segregowania opakowań nadających się do recyclingu. Równie ważnym postulatem, o którym mówią organizatorzy, jest ciągłe przypominanie o bezkompromisowej odpowiedzialności za ochronę osób nieletnich przed dostępem do nikotyny.

„Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim” – pod takim hasłem we wrześniu ub. roku, sieć eSmoking World rozpoczęła ogólnopolską kampanię #ZeroKompromisów. Jej celem jest uświadamianie opinii publicznej, jak ważne dla całej branży nikotynowej w Polsce jest efektywne i świadome przestrzeganie przez sprzedawców ustawowego zakazu sprzedaży wyrobów nikotynowych osobom, które nie ukończyły 18. roku życia. Oczywiście w punktach sprzedaży eSW, w których nabyć można e-papierosy, płyny do nich (liquidy) i akcesoria, nieletni klienci nie są obsługiwani W ramach pierwszego etapu kampanii, w blisko 370 punktach sprzedaży sieci przeprowadzono cykl szkoleń dla sprzedawców i rozpowszechniono materiały edukacyjne dla dorosłych konsumentów dotyczące odpowiedzialnego korzystania z produktów nikotynowych o potencjalnie obniżonym ryzyku.

W sierpniu, w punktach sprzedaży sieci, pojawią się plakaty oraz materiały informacyjne opatrzone hasłem #OdpalaszJakość. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie https://odpalaszjakosc.pl/