PKP Intercity: Taborowa układanka z Pesą w tle

autor: Konrad Majszyk20.04.2016, 07:45; Aktualizacja: 20.04.2016, 09:31
PKP InterCity

Kontrakt na 20 pociągów Dart, które bywają nazywane na wyrost polskim Pendolino, jest wart ponad 1 mld zł, a wraz z usługami utrzymaniowymi przez 15 lat ok.źródło: Materiały Prasowe

Kolejowa spółka rozważa dokupienie bez przetargu od polskiego producenta 10 pociągów Dart. A jednocześnie chce się pozbyć składów Bydgostia, czyli obiecującej konstrukcji tej samej Pesy sprzed kilku lat.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (3)

  • TERE(2016-04-20 14:11) Zgłoś naruszenie 31

    Powiedzmy wprost- PESA ma na prawdę zastanawiająco dużo wpadek. Bydgostia- szmelc, którego PKP tylko by się pozbyło. DARTY- dostarczone z opóźnieniem i z masą niedoróbek (FLIRTY biją je na głowę). Loki GAMA- nie trzeba ich obśmiewać, zrobił to już Zaboklicki twierdząc, że ich awaryjność to wina przyciągania łosi. PKP powinno mocno pomyśleć zanim znowu cokolwiek zamówi u PESY

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • R.T.Bstok(2016-04-20 12:49) Zgłoś naruszenie 22

    Bardzo bym się ucieszył gdyby kolejne Darty trafiły na polskie tory. Bardzo przyjemnie się w nich podróżuje.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie