Bez licencji i odpowiedzialności. Uber tnie koszty na bezpieczeństwie pasażerów?

autor: Joanna Pasztelańska25.10.2015, 09:00; Aktualizacja: 25.10.2015, 12:44
Uber

Na pierwszy rzut oka wszystko jest idealne. I dla pasażera, i dla kierowcy. Ale według przeciwników aplikacji pasażerowie i kierowcy nie zawsze mogą czuć się bezpiecznie, bo w razie problemów cała odpowiedzialność spada na tego ostatniego.źródło: ShutterStock

Dorabiający przedsiębiorca, student ekonomii i osoba cierpiąca na bezsenność. Kierowcy Ubera są zaprzeczeniem tradycyjnych taksówkarzy. W dobrym i złym tego słowa znaczeniu.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie