Inwestycja jest poważna. Po jej zakończeniu ma być nowocześnie, bezpiecznie i komfortowo, dlatego nie ma chwili do stracenia. 100 osób pracuje przez 24 godziny na dobę zapewnia Maciej Dutkiewicz z PKP Polskich Linii Kolejowych.

- W nocy zajmujemy się logistyką, czyli m.in. dowożeniem potrzebnych materiałów budowlanych czy szyn. Prowadzimy też prace związane z montażem sieci trakcyjnej - wylicza.

Zaplanowano kompleksową wymianę całego systemu torowego, 38 rozjazdów, a także trakcji elektrycznej. Pojawią się nowe wiaty, ławki i windy. Podwyższone zostaną perony.
Radomianie cierpliwie znoszą niedogodności związane z remontem, bo ich zdaniem końcowy efekt wart jest poświęceń.

Niestety, na razie przebudowy doczeka się niewiele ponad 3 kilometry torów, ale to dopiero początek.

Najprawdopodobniej w kwietniu podpisana zostanie umowa z wykonawcą modernizacji odcinka Warszawa Okęcie- Czachówek Południowy.